Tuesday, April 25, 2017

Σαββίδης: «Θα κάνω το παν για να φέρω τίτλους στον ΠΑΟΚ»

Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΑΝΔΡΑ ΤΟΥ «ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ»
Ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε για την πορεία του στον ΠΑΟΚ και δεσμεύτηκε πως από την πλευρά του θα κάνει το παν με σκοπό ο «δικέφαλος» να κατακτά τίτλους κάθε χρόνο.
Ο ισχυρό άνδρας του «δικεφάλου» δήλωσε: «Κάθε χρονιά, σε κάθε γενέθλια και ειδικά σε αυτά των 91 χρόνων τονίζουν τη σοφία την ωριμότητα και στο υποσυνείδητο μου αναρωτιέμαι πόσους τίτλους θα κατακτήσουμε μέχρι να φτάσουμε στα 100 χρόνια;
Θα ήθελα για τα 91 χρόνια του ΠΑΟΚ να ευχηθώ σε όλους τους μη αδιάφορους για την τύχη του ΠΑΟΚ ανθρώπους κάθε χρόνος να συνοδεύεται από έναν τίτλο. Να ευχηθώ αυτά τα χρόνια μέχρι τα 100 να είναι τα πιο λαμπρά για τον ΠΑΟΚ.
Αυτή την περίοδο επίσης εύχομαι να χαρακτηριστεί ο ΠΑΟΚ ως μία μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. Εγώ θα κάνω από την μεριά μου τα πάντα. Είμαι πεπεισμένος πως όλοι οι ποδοσφαιριστές, οι υπάλληλοι, όλοι όσοι περιβάλλουν τον σύλλογο, θα κάνουν τα πάντα.
Τις επόμενες ημέρες  θα περάσουμε τα παιχνίδια μας με αξιοπρέπεια και θα πάρουμε έναν τίτλο. Ο δικός μας στόχος είναι κάθε χρόνο να φέρνουμε τίτλους. Αν θα δούμε με προσοχή την συμπεριφορά του ΠΑΟΚ εκτιμώ πως το αξίζουμε. Μπορώ να σας πω πως μερικές ημέρες πριν είπα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας πως αν μου λέγανε με μία λέξη να περιγράψω το τι νιώθω ακόμα και τώρα που δεν έχουμε τους κάποιο τίτλο θα έλεγα: Είμαι περήφανος».

Πηγή: sentragoal.gr

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.