Showing posts with label Αστυνομική επιχείρηση. Show all posts
Showing posts with label Αστυνομική επιχείρηση. Show all posts

Monday, September 2, 2013

Σε εξέλιξη αστυνομική επιχείρηση σε υπό κατάληψη κτίριο στη Θεσσαλονίκη

Η επιχείρηση ξεκίνησε τις πρωινές ώρες, όταν ισχυρές δυνάμεις της ΕΛΑΣ - παρουσία δικαστικού λειτουργού - εισέβαλαν στο κατειλημμένο κτίριο.

Σε εξέλιξη είναι αστυνομική επιχείρηση στο παλιό ορφανοτροφείο «Μέγας Αλέξανδρος», στην Άνω Τούμπα Θεσσαλονίκης, που εδώ και χρόνια βρίσκεται υπό κατάληψη από αυτοαποκαλούμενους αντιεξουσιαστές. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό εάν προσήχθησαν άτομα.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τις πρωινές ώρες, όταν ισχυρές δυνάμεις της ΕΛΑΣ - παρουσία δικαστικού λειτουργού - εισέβαλαν στο κατειλημμένο κτίριο. 

Το κτίριο 
του πρώην ορφανοτροφείου «Μέγας Αλέξανδρος» βρίσκεται επί της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη και είναι ιδιοκτησίας του υπουργείου Υγείας. Εδώ και πολλά χρόνια έχει εγκαταλειφθεί και τελεί υπό κατάληψη. Αντίστοιχη επιχείρηση είχε γίνει στο ίδιο κτίριο, όπως και σε υπό κατάληψη στέκι αναρχικών στο ΑΠΘ, πέρσι τον Ιούλιο. Τότε είχαν γίνει 25 συλλήψεις, οι οποίες εντάσσονταν στο πλαίσιο εσωτερικής διαμάχης που υπήρχε στο χώρο των αντιεξουσιαστών.
ΑΜΠΕ
ΠΗΓΗ skai.gr
Επιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Η ΓΡΑΦΙΔΑ ΤΗΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ

Wednesday, August 21, 2013

Σε εξέλιξη αστυνομική επιχείρηση στο Πολυτεχνείο

ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ

Σε εξέλιξη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στο Πολυτεχνείο

Σε εξέλιξη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στο Πολυτεχνείο

Μεγάλης έκτασης επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. είναι σε εξέλιξη από νωρίς το πρωί της Τετάρτης στα Εξάρχεια, με κύριο στόχο τις εγκαταστάσεις του Πολυτεχνείου, όπου έχουν μπει αστυνομικές δυνάμεις

Η πρώτη ενημέρωση από την αστυνομία κάνει λόγο για επιχείρηση που πραγματοποιείται από τις 06.25 το πρωί πέριξ και εντός των χώρων του Πολυτεχνείου.
Οι δρόμοι γύρω από το κτιριακό συγκρότημα είναι κλειστοί, ενώ εμφανής είναι η παρουσία ανθρώπων της Ασφάλειας, σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΙ. Η ίδια πηγή έκανε λόγο για περίπου 25 προσαγωγές ατόμων που βρέθηκαν μέσα στο χώρο του ΕΜΠ, κατά τις έρευνες που διεξάγονται παρουσία εισαγγελέα. Σημειώνεται ότι σε χώρους του Πολυτεχνείου υπήρχαν καταλήψεις αντιεξουσιαστών.
Εκτός των προσαγωγών, οι αστυνομικοί φέρονται να έχουν βρει εντός του χώρου μπιτόνι με εύλεκτο υγρό, ξύλα και άλλα παρεμφερή αντικείμενα.
Η επιχείρηση ξεκίνησε με διμοιρίες ΜΑΤ να κλείνουν την πρόσβαση στο χώρο, μαζί με ομάδες της ΔΕΛΤΑ, λίγο μετά τις 06.00 το πρωί. Στις έρευνες συμμετέχουν και άνθρωποι από τη μονάδα εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών.
Οι έρευνες ίσως συνδέονται και με διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης που καλύπτει τον αντιεξουσιαστικό χώρο.