Saturday, June 3, 2017

Χρυσό και ασημένιο για την Ελλάδα σήμερα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Kick Boxing της ISKA.

Χρυσή η Σιδηροκαστρινή Άννα Τσομπάνη
Γράφει ο Χρήστος Α. Κατσαρός
Χρυσό μετάλλιο για την Ελλάδα από την Σιδηροκαστρινή Άννα Τσομπάνη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Kick Boxing της ISKA (στα 66 κιλά και άνω) που έβγαλε nock out την αντίπαλό της, Παναγιώτα Αλιφέρη απο τη Σπάρτη, ήδη από τον πρώτο γύρο, κάνοντας πράξη το λακωνίζειν εστί φιλοσοφία και επαληθεύοντας τις προβλέψεις που την ήθελαν πρώτη, ειδικά μετά την περηφανή νίκη της στον χθεσινό ημιτελικό με την περσινή παγκόσμια πρωταθλήτρια Marrian Scheidegger.
Από τους ημιτελικούς αγώνες με την Ελβετίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια Marrian Scheidegger
Η Άννα με τη σιδερένια δύναμη και αντοχή κατάφερε να αναδειχθεί πρώτη των πρώτων και να ανέβει στο ψηλότερο βάθρο σκορπώντας ρίγη συγκίνησης με την ανάκρουση του Εθνικού μας Ύμνου.
Συγχαρητήρια σε αυτήν και την προπονητική ομάδα του Παναγιώτη Σώφρονα της Εθνικής και του Αντώνη Γιαννακίδη, προπονητή της χρυσής μας πρωταθλήτριας στο Κιλκίς.
Συγχαρητήρια επίσης και στη Σπαρτιάτισσα Παναγιώτα Αλιφέρη και τους προπονητές της που έδωσαν τον αγώνα τους και χάρισαν στην Ελλάδα μας το ασημένιο μετάλλιο σηκώνοντας κι αυτοί ψηλά την ελληνική σημαία.

Συνέντευξη του προπονητή Παναγιώτη Σώφρονα και της χρυσής πρωταθλήτριας Άννας Τσομπάνη στον Χρήστο Α. Κατσαρό
- Πώς αισθάνεται η Άννα τώρα που ανεβαίνει στο ψηλότερο βάθρο;
- Έκανε πράξη το όνειρό της κι αυτή τη στιγμή είναι πανευτυχής.
- Ήταν πρόβλημα ότι η αντίπαλός της ήταν Ελληνίδα:
- Δεν μας ενδιέφερε ο αντίπαλος κι ούτε καν το σκεφτήκαμε αυτό.
- Εσείς και η προπονητική σας ομάδα νιώθετε δικαιωμένος ;
- Απόλυτα, γιατί εφάρμοσε κατά γράμμα αυτά που είχαμε προγραμματίσει από τον πρώτο αγώνα ως τον τελευταίο.
- Άννα πώς νιώθεις αυτή τη στιγμή και ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
- Νιώθω περήφανη. Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι να φτάσω ως το εξωτερικό.
- Σε επηρρέασε καθόλου το γεγονός ότι η αντίπαλός σου ήταν μια Ελληνίδα κι όχι μια ξένη;
- Με επηρρέασε, αλλά εντάξει... κατάφερα να το ξεπεράσω και να δώσω την προσοχή μου στον αγώνα. Θέλω πριν κλείσουμε να ευχαριστήσω ιδιαίτερα, εκτός του προπονητικού team, και τον πνευματικό μου πατέρα, π. Παύλο Παπαδόπουλο από τον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Σιδηροκάστρου, ο οποίος με βοήθησε πάρα πολύ σ’αυτόν τον αγώνα. Ευχαριστώ που ήτανε κοντά μου με την ευλογία της η Αγία Παρασκευή Σιδηροκάστρου. Θέλω να αφιερώσω αυτό το μετάλλιο στον ξάδερφό μου, τον Φίλιππο που δεν είναι κοντά μου και βρίσκεται εκεί ψηλά και με βλεπει: «Ξάδερφέ μου σ’αγαπάω και μου λείπεις. ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!»

Χρυσή η Σιδηροκαστρινή Άννα Τσομπάνη https://youtu.be/4giKTD3ZGSk

2 comments:

  1. Γεια σε όλους,
    Το όνομά μου είναι ο κ. Rugare Sim. Ζω στην Ολλανδία και είμαι χαρούμενος άνθρωπος σήμερα; και είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής που με σώζει και την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτόν, έδωσε ευτυχία σε μένα και την οικογένειά μου, χρειάζομαι ένα δάνειο € 300.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου παντού καθώς είμαι ανύπαντρος Πατέρας με 2 παιδιά, συνάντησα αυτόν τον ειλικρινές και φοβερό τον Αλλάχ δανειστή δανείου που με βοηθά με ένα δάνειο 300.000,00 ευρώ, είναι ένας άνθρωπος που φοβάται τον Αλλάχ, εάν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του για να του πείτε ότι (κύριε, Rugare Sim) σας παραπέμπουν σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ., Mohamed Careen μέσω email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    ΦΟΡΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ
    Ονομα......
    Μεσαίο όνομα.....
    2) Φύλο: .........
    3) Απαιτούμενο ποσό δανείου: .........
    4) Διάρκεια δανείου: .........
    5) Χώρα: .........
    6) Διεύθυνση σπιτιού: .........
    7) Αριθμός κινητού: .........
    8) Διεύθυνση email ..........
    9) Μηνιαίο εισόδημα: .....................
    10) Επάγγελμα: ...........................
    11) Ποιος ιστότοπος κάνατε εδώ περίπου .....................
    Σε ευχαριστώ και θερμούς χαιρετισμούς.
    Στείλτε email στο arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Γεια σας Χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο μέσω email {remy.credit111@gmail.com} με σχετικά χαμηλό επιτόκιο έως 2%; Προσφέρουμε επιχειρηματικό δάνειο, προσωπικό δάνειο, δάνειο κατοικίας, αυτόματο δάνειο, φοιτητικό δάνειο, ενοποίηση δανείου e.t.c. Έχουμε ένα δάνειο για εσάς Προσωπικά Δάνεια (Ασφαλή και Μη Ασφαλισμένα) Δάνεια Επιχειρήσεων (Ασφαλή και Μη Ασφαλή) Δάνειο ενοποίησης και πολλά άλλα. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δανείου και θα λύσουμε το οικονομικό σας πρόβλημα. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: remy.credit111@gmail.com

    ReplyDelete

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.