Δήλωση
της αναπληρώτριας τομεάρχη για θέματα Μακεδονίας - Θράκης της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και
βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης
Όλη η υποβάθμιση και η
εγκατάλειψη της πόλης καθρεφτίζεται στο άχρηστο για τον πολίτη, αλλά χρήσιμο
για το κομματικό ρουσφέτι, γραφείο του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη», δήλωνε
πριν από ένα χρόνο ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
