Η ευθύνη για τον αποκλεισμό της Ελλάδας
από το πρόγραμμα «ποσοτικής χαλάρωσης» βαραίνει στο ακέραιο τις δύο προηγούμενες
κυβερνήσεις οι οποίες αποδέχθηκαν και τροποποίησαν τους όρους του 2ου
Μνημονίου.
Αποδεικνύεται άλλη μια φορά η επιτακτική
ανάγκη σκληρής διαπραγμάτευσης που μόνο η σημερινή κυβέρνηση έχει τολμήσει να
ξεκινήσει με στόχο όχι μόνο την εξασφάλιση ρευστότητας για την αγορά αλλά και
την συνολική έξοδο από την κρίση για την ελληνική κοινωνική οικονομία».
Αυτά επισημαίνει μεταξύ άλλων ο
Υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης σε γραπτή
απάντησή του σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Νίκου Δένδια στη
Βουλή.
Η απάντηση του Υπουργού έχει ως εξής: ...
