Η Υπεύθυνη του Τομέα Διοικητικής Μεταρρύθμισης &
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκη Κεραμέως, σχετικά με το
σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
«Εκδημοκρατισμός της διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική
Διακυβέρνηση – Αποκατάσταση Αδικιών και άλλες διατάξεις», έκανε την ακόλουθη
δήλωση:
Το εν λόγω σχέδιο νόμου μόνο αδικίες δεν αποκαθιστά,
όπως διατείνεται. Αντιθέτως, δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για στρεβλώσεις
και εκσυνδικαλισμό της δημόσιας διοίκησης. Εγείρονται σοβαρότατα ζητήματα σε
τουλάχιστον τρεις άξονες:
Πρώτον, θίγει την αμεροληψία και την
αντικειμενικότητα διαδικασιών, για παράδειγμα με την ένταξη συνδικαλιστών στα
πειθαρχικά συμβούλια.
Δεύτερον, ευνοεί την ατιμωρησία, για παράδειγμα
περιορίζοντας τους λόγους οριστικής παύσης των υπαλλήλων και αδρανοποιώντας εν
τοις πράγμασι το θεσμό της αυτοδίκαιης αργίας. ...
