Μέσω τηλεδιάσκεψης πραγματοποιήθηκε σήμερα
έκτακτη σύσκεψη των 13 Περιφερειαρχών της χώρας, με πρωτοβουλία του
Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και Προέδρου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας,
Απόστολου Τζιτζικώστα, για την πορεία εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης της
πανδημίας του κορονοϊού στις 13 Περιφέρειες της χώρας.
Ο κ. Τζιτζικώστας συνεχάρη τους Περιφερειάρχες για το γεγονός ότι οι Περιφέρειες της χώρας έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, αντιμετωπίζοντας μέχρι στιγμής με ψυχραιμία και υπευθυνότητα την πανδημία του κορονοϊού.


