Tuesday, June 1, 2021

Σωτήρης Αβράμης: Μουμτζίδη έχεις γράμμα ….

Δημοσίευμα του Σωτήρη Αβράμη στην εφημερίδα «Ψίθυροι της Σιντικής» στο φύλλο Μαΐου 


Πέντε απορίες και πέντε ερωτήσεις !!!

Αγαπητέ μου Λάμπη πολλές φορές έχεις αναφερθεί και έχεις επικαλεστεί, σωστά πράττοντας , τις αρχές και τις αξίες τις οποίες σου δίδαξε ο πατέρας σου ! Προφανώς , λίγο πολύ, ο κάθε άνθρωπος από το σπίτι του δέχεται τα πρώτα διδάγματα. Δράττοντας λοιπόν την ευκαιρία από τις δικές σου αναφορές θα αναφερθώ στις αξίες που εγώ εισέπραξα από τους γονείς ! Μου μετέφεραν κυρίως την αξιοπρέπεια και τον σεβασμό προς τον συνάνθρωπο ! Παράλληλα και κατ επέκταση μου μετέφεραν και την ανοχή στις κακίες του κόσμου !!!

Τις δύο πρώτες ως αξίες, της αξιοπρέπειας και του σεβασμού, τις τήρησα και τις τηρώ, τόσο ως υποχρέωση προς τους συνανθρώπους μου όσο και ως απαίτηση από αυτούς προς εμένα ! Αυτή που ως αξία τήρησα πολλές φορές, αλλά αναγκάστηκα επίσης πολλές φορές να την παραβώ ήταν η αξία της ανοχής και μεγαλοψυχίας όχι παντού, αλλά κυρίως στο πεδίο της πολιτικής .

Όσες φορές έδειξα μεγαλοψυχία και ανοχή θεωρήθηκε από πολλούς αδυναμία και ενοχή ….. μέχρι που τελικά έπρεπε να αντιδράσω ! Θα μου επιτρέψεις εδώ να κάνω μια μικρή αναφορά στο παρελθόν την οποία βέβαια ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ αλλά θεωρώ σκόπιμο να την επαναλάβω !

Γνωρίζεις ότι εκλέχθηκα για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του κου Σπάση το 2002 για την περίοδο 2003 – 2006 και επανεκλέγηκα την περίοδο 2006 -2010. Ανέλαβα πρόεδρος της επιχείρησης την 19 Σεπτεμβρίου 2003, θέση που διατήρησα μέχρι την 21 Δεκεμβρίου 2007 οπότε και παραιτήθηκα για λόγους οι οποίοι είναι γνωστοί και έχω δημοσιοποιήσει από τότε ! Σημειωτέων ότι η παραίτηση μου έγινε τον πρώτο χρόνο της δεύτερης τετραετούς θητείας του κου Σπάση .

Γνωρίζεις ότι εκ της θεσμικής μου αυτής θέσης και όχι από πεποίθηση αναγκάστηκα να εμπλακώ σε πολύχρονες δικαστικές διαμάχες με διάφορους πολιτικούς μου αντιπάλους, τους οποίους γνωρίζεις ποιοι είναι και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτών των δικαστικών διαμαχών ! Δυστυχώς δεν μπορώ να αναφερθώ σε ονόματα και αποφάσεις, αφού οι αυστηροί νόμοι περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων καθιστούν αυτό απαγορευτικό !

Γνωρίζεις ότι σε όλες αυτές τις δικαστικές διαμάχες σε καμία των περιπτώσεων δεν βγήκα “ηττημένος” από τις αίθουσες των δικαστηρίων !

Γνωρίζεις ότι εκτός από την ταλαιπωρία σωματική και ψυχική , την οικονομική αιμορραγία, αλλά κυρίως το χάσιμο του πολύτιμου χρόνου μου που θα μπορούσα να διοχετεύσω σε παραγωγικές διαδικασίες και δράσεις δεν ήταν ότι καλύτερο για μένα !!!

Γνωρίζεις επίσης ότι διαδρομή πολλών ετών στα δικαστήρια που προφανώς μόνο φίλους δεν μου δημιουργούσε αλλά αντίθετα πείσμωνε ακόμα περισσότερο τους πολιτικούς αντιπάλους με αποτέλεσμα να δημιουργούν ψιθύρους γύρω από το όνομά μου! Μια διαδρομή που κούρασε ακόμη και τους φίλους που μου συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια αφού τους “έσερνα” και αυτούς στα δικαστήρια ως μάρτυρες, που όμως τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την υπομονή τους !

Όλα αυτά τα γνωρίζεις αγαπητέ Λάμπη !!! Δημιουργούνται εύλογα λοιπόν σημαντικές απορίες και ερωτήματα που χρήζουν τουλάχιστον διευκρινήσεων ! Πρέπει να απαντηθούν τόσο οι απορίες μου όσο και τα ερωτήματά μου για να “ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ “ η αλήθεια των ισχυρισμών σου ότι δλδ εγώ “βούλιαξα τα Λουτρά και κατέστρεψα την επιχείρηση” όπως εσύ, κατά τις νυκτερινές ώρες, στην “στρούγκα” του Σγουρού υπό το ημίφως των κεριών, ενίοτε αναφέρεσαι !!!

Απορώ λοιπόν Λάμπη, πως είναι δυνατόν, να επιδιώκεις και στο τέλος να συνεργάζεσαι στις εκλογές του Επιμελητηρίου με αυτόν που βύθισε τα Λουτρά !

Απορώ πως είναι δυνατόν, να επιδιώκεις την ένταξή μου στο ψηφοδέλτιο με το οποίο εσύ ήσουν υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές και μάλιστα με άλλους συνυποψήφιους (στο Artesian) θέλατε να πείσετε να κατέβω μαζί σας για να βοηθήσω τόσο στα οικονομικά του Δήμου όσο και στην ανάδειξη των Λουτρών, λόγω των γνώσεων μου και της εμπειρίας μου, αφού εγώ κατέστρεψα την επιχείρηση !!!

Απορώ πως είναι δυνατόν, μετά τις δημοτικές εκλογές να μου πιπιλίζεις το μυαλό όλο το καλοκαίρι για να μπούμε μαζί στο Διοικητικό συμβούλιο των Λουτρών από την πλευρά της αντιπολίτευσης και στο μέρος που αντιστοιχούσε στις παρατάξεις μας , για να ασκούμε ουσιαστικό έλεγχο και παράλληλα να πιέζουμε προς την ανάπτυξη της επιχείρησης ! Είναι δυνατόν να τα κάνει αυτά ένας που βύθισε και κατέστρεψε την ΔΕΛΣ !!!

Απορώ πως είναι δυνατόν αφού συμφωνήσαμε στο προηγούμενο, τελικά να υποκύπτεις στους πολιτικούς “ακροβατισμούς” του κου Παναγιωτίδη , και με μια εισήγηση και διαδικασία ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΝΗΘΙΚΗ όχι απλά να μην τηρείς τα συμφωνηθέντα, όχι τόσο όσο με αφορά, αλλά κυρίως που ακόμα και τον ίδιο σου τον εαυτό να μην ψηφίζεις, αφού η παράταξη του κου Λούγγου τήρησε την συμφωνία και σε πρότεινε για μέλος του ΔΣ ως δημοτικό σύμβουλο !!!

Απορώ τέλος αγαπητέ Λάμπη για την στάση σου αυτή, αν και κατανοώ τους λόγους !!! Όμως μου φαίνεται αδιανόητο με αυτόν τον τρόπο δλδ του αποκλεισμού και της αλληλοκατηγορίας σε όλα τα επίπεδα μεταξύ των στελεχών παρατάξεων της αντιπολίτευσης, αν καθίσταται εφικτός ο στόχος απομάκρυνσης της ομολογουμένως αποτυχημένης σημερινής δημοτικής αρχής !!!

Επειδή λοιπόν Λάμπη και έμπειρος στην πολιτική είσαι αλλά πολύ περισσότερο είσαι ένας εγνωσμένου κύρους επιχειρηματίας, όσο και αν θέλεις να παριστάνεις τον απλό γουρουνά , διοικείς μια μεγάλη επιχείρηση και μάλιστα ανώνυμη εταιρεία, επομένως οι γνώσεις στις ανάγνωση οικονομικών καταστάσεων ισολογισμών και ισοζυγίων όχι απλά επαρκής είναι, αλλά πλήρως ουσιαστικές, καλείσαι παρακαλώ να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου !

Σε ρωτώ λοιπόν Λάμπη, πως είναι δυνατόν ένας που θέλει να βουλιάξει μια επιχείρηση, να διαθέτει το καλύτερα και πιο παραγωγικά χρόνια της ζωής του για την ανάπτυξη αυτής και πως συμβιβάζονται αυτά !!!

Σε ρωτώ πως είναι δυνατόν, στο όνομα της καταστροφής της επιχείρησης να δημιουργώ νέες υπηρεσίες, να ανακαινίζω τις εγκαταστάσεις, να αυξάνω τον τζίρο και να προβάλω την επιχείρηση όσο αυτό δεν έγινε ποτέ στα χρονικά της !!!

Σε ρωτώ πως είναι δυνατόν, να δημιουργώ το δυνατότερο brand name της επιχείρησης δλδ την “ θερμαλία Πηγή“ που ακόμα και σήμερα πολλοί σε αυτήν αναφέρονται αλλά ΟΛΟΙ ….ξεχνάνε ποιος την δημιούργησε !!!

Σε ρωτώ ποιές είναι η ενέργειες, οι πράξεις ή οι παραλήψεις μου, που οδήγησαν την επιχείρηση στην καταστροφή !!

Σε ρωτώ τέλος από πού προκύπτει, ότι επήλθε βύθιση και καταστροφή της επιχείρησης, ποια είναι τα οικονομικά στοιχεία τόσο του ενεργητικού όσο και του παθητικού που συνηγορούν στην απόδειξη των ισχυρισμών σου !!!

Γνώσεις έχεις …. εμπειρία έχεις …. Σου δίνω λοιπόν μια καταπληκτική ευκαιρία να με “κατατροπώσεις και να με εξοντώσεις πολιτικά “ ! Μια και καλή !!! Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό !!! Ξεδίπλωσε όλα τα επιχειρήματα και όλα τα στοιχεία που έχεις στην διάθεση σου και αν κάποια δεν έχεις ή δεν μπορούν να σου προσκομίσουν πιθανοί συνοδοιπόροι σου ευχαρίστως να σου τα παραχωρήσω από το αρχείο μου για να στοιχειοθετήσεις τους ισχυρισμούς σου . Όμως ποιος ξέρει …. Ίσως και να συμφωνήσουμε τελικά!!! Αυτό θα ήταν το επιθυμητό …….

ΥΓ . Ένα σου ζητώ …. Όταν θα έχεις έτοιμο το κείμενο σου και το αποστείλεις στον εκδότη της εφημερίδας για δημοσίευση ( εάν φυσικά θέλεις να τοποθετηθείς ) κοινοποίησέ το και σε μένα έτσι ώστε να τοποθετηθώ και εγώ και να μπουν και οι δύο απόψεις (αν το επιτρέπει ο εκδότης) σαλόνι, δίπλα δίπλα, για να δίνεται η δυνατότητα ανάγνωσης και των δύο απόψεων και για τώρα και για το μέλλον !!!

Αβράμης Σωτήρης

Οικονομολόγος MSc - Φοροτεχνικός

 

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.