Thursday, March 23, 2017

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ αντιπροσωπίας της Κίνησης ΠΡΟOΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με την ΣΕ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΕΡΡΩΝ

Ο Γιάννης Μαγκριώτης και ο Κυριάκος Μερελής, εκ μέρους της Κίνησης, παρουσίασαν στα στελέχη του Κινήματος :
-Τους στόχους και το πλαίσιο λειτουργίας της Κίνησης ΠΡΟOΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
-Τις βασικές πρωτοβουλίες και προτάσεις της, για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
-Τις ειδικότερες προτάσεις, για την ανάπτυξη της Περιφερειακής Ενότητας ΣΕΡΡΩΝ.
-Τις αβελτηρίες και τα λάθη της διοίκησης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην συζήτηση που ακολούθησε, συμφωνήθηκε, ότι είναι αναγκαία :
-Η ανάπτυξη, ενός ολοκληρωμένου και ιεραρχημένου προγραμματικού σχεδίου, για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, όπως και της Περιφερειακής Ενότητας ΣΕΡΡΩΝ.
-Η συγκρότηση, μιας ευρύτερης συμπαράταξης παραγωγικών και κοινωνικών δυνάμεων, που θα συγκροτήσουν το προοδευτικό αναπτυξιακό σχέδιο, για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφερειακή Σερρών.
-Η άσκηση, ουσιαστικού δημοσίου ελέγχου, στα λάθη της διοίκησης της Περιφέρειας.
Σημειώνουμε ότι :

-Η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, σύμφωνα με τον Καλλικράτη, είναι ο βασικός φορέας σχεδιασμού και υλοποίησης της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, με την αποκλειστική ευθύνη στην διαχείριση των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ).
-Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είχε στην διάθεση της, περίπου 1.5 δις ευρώ, από το 4ο ΚΠΣ (ΕΣΠΑ), την προηγούμενη προγραμματική περίοδο και στην τρέχουσα, περισσότερα από 1 δις ευρώ και τα αποτελέσματα είναι περιορισμένα.
-Τα αναπτυξιακά αποτελέσματα, είναι δυσανάλογα, των πόρων που διατίθενται και των δυνατοτήτων της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ οι καθυστερήσεις, που παρατηρούνται, στην υλοποίηση των έργων και οι υπερβάσεις των προϋπολογισμών τους, σε πολλές περιπτώσεις, έχουν προκαλέσει την εισαγγελική παρέμβαση.
Η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, έχει πληγεί από την κρίση, περισσότερο, από άλλες περιοχές.
Τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, στον πρωτογενή τομέα, στην μεταποίηση, στον τουρισμό, στην εκπαίδευση, στις ΑΠΕ, δεν έχουν αξιοποιηθεί.
Ένας, από τους βασικούς λόγους, είναι και η μη ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων, για την οδική σύνδεση των Σερρών με την Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα οδικά δίκτυα της χώρας και της Ευρώπης.
Είναι αδιανόητο, οι μελέτες για την κατασκευή του Περιφερειακού της πόλης των Σερρών και του οδικού άξονα Ε61, να έχουν σταματήσει στο 2012.
Επίσης, δεν έχουν προχωρήσει καθόλου, οι εργασίες αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.