Monday, February 27, 2017

Δίκη Siemens

Γράφει ο Διαμαντής Καραναστάσης
Δίκη Siemens 24/2/2017
Εφετείο 11.52 π.μ.
Η ώρα που ο Δικαστής μετά από 1.30 ώρα διακοπής, ανακοινώνει τη νέα αναβολή της δίκης.
Λόγω κωλύματος (;;) που προέκυψε ξαφνικά σε κάποιον από την έδρα.
(Κάποιοι στο χώρο, περιέργως το γνωρίζαν από πριν…)
Και δεν υπάρχει αναπληρωτής. Για το σκάνδαλο των σκανδάλων!
Η προηγούμενη αναβολή έγινε πριν 8 μήνες λόγω… έλλειψης μετάφρασης.
Σε μια μικροσκοπική αίθουσα, σε μια διαδικασία τσίρκο, οι δεκάδες χαβαλέδες δικηγόροι των 67 κατηγορουμένων για τη μεγάλη μάσα των χρημάτων του Ελληνικού Δημοσίου, μόνο που δεν πανηγυρίζουν.
H κοροϊδία όλων των Ελλήνων συνεχίζεται.
Κάποιοι πολίτες είμαστε εκεί, αηδιασμένοι.
Η πολιτική αγωγή του δημόσιου κάνει μούγγα.
Μία από τους πολίτες, που έχει ασκήσει από το πρωί το συνταγματικό δικαίωμά της να παραστεί ως πολιτική αγωγή, μαζί με ομάδα νομικών και πολιτών που συμπεριλαμβάνει και εμάς, είναι η μόνη που αντιδρά.
Έχει τα εργαλεία και τα αξιοποιεί.
Μιλάει για την παραγραφή που έρχεται. Μιλάει για την κοροϊδία όλων μας. Υπερασπίζεται εμάς όλους.
Ζωή σε ευχαριστώ για τη διαδικασία που με έβαλες σήμερα. Και από σήμερα.
Ό,τι και να γίνει σε αυτή τη χώρα, ό,τι και να γίνει σε αυτήν τη μεγάλη παρωδία, εγώ συνεχίζω να είμαι περήφανος για αυτό που κάνω, για αυτό που προσπαθώ, για αυτό που βάλλομαι, για αυτό που πολλοί κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.
Γιατί αυτό ξέρω ότι πρέπει να κάνω.
Γιατί ξέρω τι θα πω στα παιδιά μου, αν με ρωτήσουν εγώ τι έκανα. Αλλά δε θα με ρωτήσουν, είμαι σίγουρος…
Η επανάσταση δεν εξαγγέλλεται, είναι φυσική συνέπεια πράξεων.
Σαν τη σημερινή.
Θα συνεχίσουμε να είμαστε εκεί, εμείς οι πολίτες.
Ας είμαστε περισσότεροι την επόμενη φορά, ρε παιδιά.
Να τους κοπεί το γέλιο
love
δ
Υ.Γ. κάντε μου μήνυση για τη φωτογραφία. Εγώ τα φταίω όλα. Μαζί με τους υπόλοιπους Έλληνες.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.