Wednesday, December 5, 2018

Ανεξαρτητοποίηση Δημοτικής Συμβούλου Δήμου Σιντικής Όλγας Φυταγκουρίδου

Η υποψήφια Δήμαρχος Σιντικής κα Όλγα Φυταγκουρίδου ανακοινώνει την ανεξαρτητοποίηση της από τον συνδυασμό «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ», με τον οποίο εκλέχτηκε στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Ακολουθεί η επιστολή ανεξαρτητοποίησης:
Επιστολή   

Σιδηρόκαστρο, 5-12-2018

Προς: τον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Σιντικής Κοιν.: κ. Δήμαρχο Σιντικής
Θέμα: Ανεξαρτητοποίηση Δημοτικής Συμβούλου 


Κύριε Πρόεδρε, με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 73, παρ. 4 του Ν. 4555/2018, όπως αυτό αντικατέστησε το άρθρο 66 του Ν. 3852/2010, πολιτικοί λόγοι με υποχρεώνουν να δηλώσω – καταθέσω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη Δημοτική παράταξη «Δύναμη Προοπτικής», με την οποία αναδείχτηκα Δημοτική Σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές του 2014 στον Δήμο Σιντικής.


Η συνείδησή μου και η ιδεολογία μου δεν ταυτίζονται πλέον με τον τρόπο προσέγγισης και μελέτης των διαφόρων σοβαρών θεμάτων, όπως και επίλυσης προβλημάτων από την παράταξη με την οποία εκλέχτηκα. Συγκεκριμένα, είμαι πλήρως αντίθετη στην παντελή έλλειψη πολιτικών διαδικασιών στην παράταξη και στην ανυπαρξία υποτυπώδους πολιτικής ενημέρωσης και συνεργασίας. Συνεπώς, δεν υφίσταται κανένας ουσιαστικός λόγος να παραμένω μέλος σε μια παράταξη που δεν επιτελεί το ρόλο της.
Βασικό πιστεύω μου στην ενασχόληση με τα κοινά ήταν και παραμένει η επίλυση βασικών προβλημάτων, η αξιοποίηση των δυναμικών και η συμμετοχικότητα των πολιτών.
Εγώ και οι συνεργάτες μου, βλέποντας και βιώνοντας το σαθρό πολιτικό σκηνικό που επικρατεί και που είναι αδήριτη ανάγκη να ανατραπεί, κάνουμε ένα άνοιγμα στην κοινωνία μέσα από καθαρές και δημοκρατικές διαβουλεύσεις. Οι αρχές και τα πιστεύω μας, μας ωθούν να αγωνιστούμε για την ανάπτυξη και τα συμφέροντα του ταλαιπωρημένου Δήμου μας που έχει ανάγκη από μια πολύπλευρη αναδιοργάνωση και μια ορμητική φυγή προς τα εμπρός.
Δηλώνω δε, πως από τώρα και στο εξής θα εκφράζω την άποψη μιας νέας αυτοδιοικητικής κίνησης, τους ΝΕΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΝΤΙΚΗ.
Όλγα Π. Φυταγκουρίδου
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Σιντικής


No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.