Tuesday, January 21, 2020

Αποδοχή του εαυτού ή επικάλυψη μιας μίζερης πραγματικότητας……


Της Μαρίας Τσακνή
Αποδέχομαι τον εαυτό μου σημαίνει, προσπάθησα, έμαθα, έψαξα και απλά δούλεψα με εμένα. Σέβομαι τον εαυτό μου, τα θέλω μου, τις προτεραιότητες μου, τα μαλλιά μου, το σώμα μου και όλα αυτά που είμαι εγώ.  Όλοι μας έχουμε εμπλακεί με ανθρώπους και σχέσεις στις οποίες τα βιώματα μας απορρίφθηκαν και επικαθορίστηκαν από τρίτους. Σίγουρα αυτό που θα επουλώσει τα τραύματα είναι να βρεθώ σε ένα χώρο και με ανθρώπους που όπου θα γίνομαι απόλυτα αποδεκτός. Η ανάγκη για αποδοχή μεγαλώνει μαζί με την λάθος συμπεριφορά. 


Οπότε αναντίρρητα συνάγεται το συμπέρασμα ότι δεν προσπάθησα και δεν δούλεψα αρκετά. Τι κάνω? Η εύκολη λύση είναι να κλειστώ στην γωνία μου, να κλείσω πόρτες και να κατεβάσω πατζούρια, μέχρι να κοπάσει η καταιγίδα. Μετά από μία καταιγίδα μπορεί να έχω καταστροφές ή απώλειες…οπότε?
Δεν κρύβομαι, αντιμετωπίζω την κατάσταση και υπερασπίζω τον εαυτό μου, είμαι ότι φαίνομαι, φαίνομαι αυτός που θέλω!
Το να παρουσιάζω έναν μίζερο εαυτό είναι πολύ εύκολο και δικαιολογούμαι στους άλλους ακόμα και στον ίδιο μου τον εαυτό. Με γλυτώνει από το να σκέφτομαι, να ζορίζομαι, να  μην έχω απώλειες και πολλά άλλα που με κρύβουν και νιώθω ασφαλής. Είναι όμως ό σωστός δρόμος? Τελικά νιώθω καλά όταν είμαι μίζερος? Αλλάζουν οι σκέψεις μου και ο τρόπος που βλέπω την ζωή? Η απάντηση είναι όχι!!!!!!!!
Ζω μέσα σε ένα πρόβλημα που το έχω ονομάσει ¨ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ¨!!!!!!!! Τι γίνεται όμως στην πραγματικότητα η οποία δεν υπάρχει στην ουσία… δημιουργώντας έναν δικό μου κόσμο ταυτόχρονα δημιουργώ έναν άνθρωπο κρυψίνους με πολλά σημαντικά μυστικά, τα οποία θα με δυσκολέψουν στο να κάνω υγιείς σχέσεις με τους ανθρώπους γύρο μου. 
Μπορώ να το αποτρέψω όλο αυτό, εάν αγαπήσω τον εαυτό μου και ξέρω τι μου αρέσει, τι θέλω, τι μπορώ, ποιος είμαι και όλο αυτό να μπορώ να το βγάζω προς τα έξω τονίζοντας τα καλά μου στοιχεία, δίνοντας την ευκαιρία στους άλλους να με γνωρίσουν και να σεβαστούν αυτό που είμαι! Ένας άνθρωπος διαφορετικός από τους άλλους με μία υπέροχη διαφορετικότητα, σαν ένας πολύχρωμος πίνακας ζωγραφικής που σου δίνει ένα έργο τέχνης και θέλεις να το θαυμάζεις. Αυτό λοιπόν πρέπει να κάνεις …να σε θαυμάζεις και να αφήσεις και τους άλλους να κάνουν το ίδιο, αυτός είσαι….. ένα έργο τέχνης. 
                     Μπορεί να μην είμαι καλύτερος, 
                     τουλάχιστον είμαι διαφορετικός. 
                                                                       Ζαν –Ζακ Ρουσσώ 

                                                                           
Μαρία Τσακνή
Η αρθρογράφος της Γραφίδας Σιντικής, Σύμβουλος ψυχικής Υγείας, Diploma in Therapeutic Counselling στο DEΙ College και Pearson Edexcel, κα Μαρία Τσακνή γεννήθηκε στο Γόνιμο και διαμένει στο Σιδηρόκαστρο.



1 comment:

  1. ΟΜΙΛΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ INC


    Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια

    Ένα δάνειο για την πληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Ένα δάνειο για την αγορά ενός διαμερίσματος;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο ονείρου;

    Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 ΕΥΡΩ / USD / POUNDS
    Σε ένα πολύ χαμηλό ποσοστό συμμετοχής 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και παροχής
    της οικονομικής βοήθειας προς τους πελάτες σε όλο τον κόσμο.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας
    Προσφέροντας τις υπηρεσίες μας σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
    Δίνουμε δάνειο σε εκείνους που χρειάζονται οικονομική βοήθεια από την άποψη του 1 έως
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων,
    . δάνεια κατασκευής,
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων,
    . στεγαστικά δάνεια
    . καταναλωτικα δανεια,
    . Δάνεια FHA,
    . προσωπικά δάνεια,
    . δάνεια αυτοκινήτων και
    κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    whatsapp: +1 213 419 2419

    Με θερμό σκεπτικό

    ReplyDelete

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.