Tuesday, July 18, 2017

Η Βίκυ Καψάλη «επιβιώνει» και μας παρουσιάζει την Βίκυ Καψάλη

Όταν ανοίγεις το YouTube και πέφτεις ξαφνικά πάνω σε ένα καινούργιο τραγούδι με όμορφο στίχο και ποιοτική μουσική και όταν όλο αυτό το πακέτο υποστηρίζεται από την ερμηνεία ενός δροσερού και ταλαντούχου κοριτσιού δεν μπορείς πάρα να υποκλιθείς στο πολύπλευρο ταλέντο της μουσικού και τραγουδίστριας, Βίκυς Καψάλη.
Θελήσαμε έτσι να φέρουμε τον κόσμο σε επαφή με την προσωπικότητα αλλά και με την δουλειά της Βίκυς και εκείνη ευγενικά δέχτηκε να μας παραχωρήσει μια συνέντευξη. 
Συνέντευξη της νέας και ταλαντούχας μουσικού και τραγουδίστριας, Βίκυς Καψάλη, στον αρθρογράφο της Γραφίδας Σιντικής, του Σερραϊκού Θάρρους και του Θάρρους της Σιντικής, κο Χρήστο Κατσαρό.
Βίκυ, πες μας λίγα λόγια για σένα και την οικογένεια σου.
Μένω στις Σέρρες, ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την μουσική και είναι το μοναδικό πράγμα που θα ήθελα να κάνω για το υπόλοιπο της ζωής μου. Αυτή είναι μία συνειδητοποίηση ώριμη πλέον . Η οικογένειά μου με στηρίζει σε αυτό που κάνω γιατί τώρα πια αντιλαμβάνονται πόσο πολύ αγαπώ την μουσική! Έκανα «συμβατικές σπουδές», ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με τον εθελοντισμό σε φιλανθρωπικό και φιλοζωικό επίπεδο και συνεχίζω ακόμα να προσφέρω εθελοντική βοήθεια καθώς είναι από τις λίγες δραστηριότητες που με ευχαριστούνε τόσο πολύ. Λατρεύω τα ζώα, έχω αδυναμία στους σκύλους και είμαι μέλος της μεγάλης Φιλοζωικής Παρέας Σερρών. Έχω δουλέψει σε διάφορους τομείς πολύ μακριά από το αντικείμενό μου αλλά τελικά επέστρεψα σε αυτό που αγαπάω.

Βίκυ, τι είδους τραγούδια ερμηνεύεις κατά κύριο λόγο;
Θα γελάσετε.. σε γενικές γραμμές με είχε απορροφήσει η ξένη μουσική ,κυρίως η ροκ και η μέταλ! Αγαπώ πάρα πολύ την ξένη μουσική και μ’ αρέσουνε διάφορα είδη, όπως το rock n roll, η jazz, swing και πολλά άλλα. Τα τελευταία δύο χρόνια άρχισα να τραγουδώ λίγο περισσότερο ελληνικά τραγούδια και  αγάπησα την εξέλιξη που εγώ προσωπικά δεν είχα παρακολουθήσει στην ελληνική μουσική. Δεν είμαι άνθρωπος που εγκλωβίζεται εύκολα σε είδη. Όταν μου αρέσει κάτι θα το ακούσω, θα το τραγουδήσω και θα το μελετήσω, ακόμη κι αν είναι εντελώς αντίθετο με τα συνήθη ακούσματα μου. Η μουσική, κατά την γνώμη μου δεν είναι κάτι αυστηρό που απαιτεί να υπηρετούμε ένα μόνο είδος. Η μουσική είναι τόσο όμορφη και πολυδιάστατη σε σημείο που θα ήταν «αμαρτία» να αρνηθούμε όσα μας προσφέρει λόγω «μουσικού κόμπλεξ», όπως το λέω εγώ!
Τραγουδάς μόνο ή ασχολείσαι και με την στιχουργική και την σύνθεση;
Αρχικά μόνο τραγουδούσα. Χρειάζεται αρκετός χρόνος και μπόλικο θάρρος για να εκθέσεις τον εαυτό σου σε τέτοιο επίπεδο, να παρουσιάσεις δηλαδή κάτι που έχεις γράψει εσύ ο ίδιος, να δώσεις σε όλους ένα κομμάτι της ψυχής σου! Ίσως το βλέπω πολύ σοβαρά και γι’ αυτό άργησα τόσο να τραγουδήσω δικά μου τραγούδια. Τώρα πλέον έχω το θάρρος, γράφω στίχους, μουσική και ερμηνεύω τα κομμάτια μου. Μάλλον βοήθησε η αγάπη και τα θετικά σχόλια όλων όσων άκουσαν το «Επιβιώνω»!
Προέρχεσαι από μουσική οικογένεια;
Δεν θα το έλεγα ιδιαίτερα.. Ο ένας από τους αδερφούς μου ασχολείται με την μουσική και κάπως έτσι γεννήθηκε το μικρόβιο και σε μένα από πολύ μικρή ηλικία. Ο άλλος αδερφός μου επίσης είναι τρομερά μουσικόφιλος και πειραματίζεται με πολλά είδη, οπότε θα έλεγα ότι μουσικά επηρεάστηκα περισσότερο από τα αδέρφια μου! 
Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το τραγούδι και πότε κατάλαβες ότι έχεις κλίση σε αυτό; Έχεις κάνει μουσικές σπουδές ή είσαι αυτοδίδακτη;
Από πολύ μικρή κατάλαβα ότι έχω κλίση στο τραγούδι και την μουσική. Με ηρεμεί, με εκτονώνει, με ενθουσιάζει ,με γεμίζει με συναισθήματα που θα ήτανε δύσκολο έως και αδύνατο να περιγράψω. Φοίτησα στο Μουσικό Σχολείο Σερρών και έκανα σπουδές κιθάρας, πιάνου, αρμονίας και φωνητικής σε ωδείο. Θα ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου σε κάτι πιο εξειδικευμένο αλλά τα οικονομικά εμπόδια ήτανε πάντα μεγάλα.
Το τραγούδι που σε βλέπουμε να ερμηνεύεις στο You Tube είναι η πρώτη σου παραγωγή ή υπήρξαν και άλλες στο παρελθόν που δεν έγιναν γνωστές;
Το «Επιβιώνω» είναι το πρώτο ελληνικό τραγούδι που ανέβασα στο youtube, και είναι προσωπική δουλειά σε στίχους και μουσική. Το δεύτερο κομμάτι «Λέξη που εύκολα λες» είναι επίσης δικό μου. Έχω αρκετά κομμάτια και πλέον αποφάσισα να τα μοιραστώ με τον κόσμο. Ο φόβος της απόρριψης και της υπερέκθεσης με κρατούσε πίσω τόσον καιρό. Πλέον θεωρώ πως είναι καλύτερο να τα ακούσει ο κόσμος ακόμα και αν δεν αρέσουνε, παρά να τα κρατάω σε συρτάρια.
Όταν γραφείς στίχους από πού εμπνέεσαι;
Η έμπνευση μπορεί να έρθει από εικόνες, καταστάσεις, ανθρώπους και ιστορίες. Κυρίως όμως τα τραγούδια μου έχουνε προσωπικές εμπειρίες. Θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό το να μπορείς να ταυτιστείς με αυτό που ερμηνεύεις. Αν δεν ζήσεις χαρά, θλίψη, πόνο, δύναμη, αγάπη, απόρριψη, πώς θα τραγουδήσεις για όλα αυτά; Θα ήταν τρομερά δύσκολο να γράψω στίχο για κάτι που δεν γνωρίζω και δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να το επενδύσω μουσικά. Γράφοντας το «Επιβιώνω» δεν ήμουν μόνο εγώ, έγινα χιλιάδες άνθρωποι, άντρες και γυναίκες που επιβιώνουν καθημερινά και καταφέρνουνε να ξεπερνάνε εμπόδια μεγάλα και μικρά, ερωτικά, ψυχολογικά, κοινωνικά, οικονομικά και πάντα βγαίνουνε πιο δυνατοί μέσα από αυτά. Μ’ αρέσει να επιβραβεύω τον εαυτό μου κάνοντας απολογισμό και να λέω «Μπράβο, το ξεπέρασες κι αυτό». Πολλές φορές τα τραγούδια μου μιλούνε για πολύ έντονα συναισθήματα που μπορεί να μην με εκφράζουνε στο παρόν, τα έχω βιώσει όμως στο παρελθόν.
Ποια είναι τα επόμενα σου σχέδια στο χώρο της μουσικής;
Ίδωμεν! Αγαπώ την μουσική και θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτή. Θέλω να αφιερωθώ σε αυτό και να εξελιχθώ πάνω στην μουσική. Θέλω να προσφέρω νέες προοπτικές και να έχω ευκαιρία να δουλέψω μέχρι τελικής πτώσεως πάνω σε αυτό που αγαπώ και πιστεύω! Υπάρχουνε προτάσεις και συζητήσεις οπότε ο χρόνος θα δείξει.
Όταν δημιουργείς ένα τραγούδι τι απαιτήσεις έχεις από τους συνεργάτες σου, και πώς θα χαρακτήριζες εσύ τον εαυτό σου σαν επαγγελματία στο χώρο της μουσικής;
Στη ζωή μου δεν απαιτώ τίποτα. Έχω μάθει να δουλεύω σκληρά για να το αποκτήσω, στηρίζομαι αποκλειστικά στον εαυτό μου και στις δυνατότητές μου. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργώ και στην μουσική. Θεωρώ ευλογία τα γερά μου νεύρα! Δεν εκνευρίζομαι, αποφεύγω τις εντάσεις και μου αρέσει να απολαμβάνουμε όλοι μας αυτό που κάνουμε επειδή είναι ΜΟΥΣΙΚΗ! Πρέπει να είναι διασκέδαση! Είναι μεγάλο δώρο να έχεις καλούς συνεργάτες με τους οποίους να μπορείς να λειτουργήσεις στους ίδιους ρυθμούς. Πρέπει, όμως, να είσαι πάντα ευπροσάρμοστος ,διαλλακτικός και διατεθειμένος να δουλέψεις λίγο παραπάνω για να καλύψεις το εύρος της εργασίας που θέλεις ,χωρίς να το απαιτείς αδίκως από τους άλλους. Έτσι δουλεύω εγώ, και προτιμώ να «παιδευτώ» λίγο παραπάνω, παρά να θυσιάσω τις σχέσεις μου με τους συνεργάτες μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη συζήτηση που είχαμε και εύχομαι να έχει το τραγούδι καλή πορεία.

Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία, την στήριξη και τις ευχές σας.


Επιβιώνω-Βίκυ Καψάλη https://youtu.be/LCusPy2rmto





No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.