Saturday, May 13, 2017

Γιάννης Μαγκριώτης: ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΡΡΎΘΜΙΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΦΈΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΟΠΩΣ ΤΟ (ΕΣΡ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΣΙΘΕΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΟΥ 1960
ΓΙΑΤΙ;
Οι δημόσιες συγκοινωνίες, ξεκίνησαν με τα ιππήλατα τραμ, επί Χαρίλαου Τρικούπη, στην Αθήνα και δέκα χρόνια μετά στην Θεσσαλονίκη, που βρισκόταν ακόμη υπό Οθωμανική κυριαρχία.
Όμως και στις δύο πόλεις, είχαν δοθεί με Συμβάσεις Παραχώρησης, στην ίδια Βελγική, ιδιωτική εταιρία.
Εξελίχθηκαν και έγιναν το ηλεκτροκινητο Τραμ.
Κρατικοποιηθηκαν και οι δύο τον Σεπτέμβρη του 1940, ένα μήνα πριν τον πόλεμο, από τον δικτάτορα Ιωάννη Μεταξα.
Την δεκαετία του '60, η κυβέρνηση της ΕΡΕ, αρχίζει να συγκροτεί, έναν ιδιότυπο "Συντεχνιακο Καπιταλισμό".
Κρατάει κρατικές τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας και δίνει την αποκλειστική εκμετάλλευση του δημοσίου αγαθού των Αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, στο ίδιοτυπο, νομικό σχήμα του ΟΑΣΘ, με επιδότηση κρατική, τόσο του εισητηριου, όσο και των μετόχων του ΟΑΣΘ.
Την ίδια περίοδο, παραχωρεί δωρεάν τις Αστικές Συγκοινωνίες, των άλλων πόλεων, σε ιδιωτικά πολυπροσωπα σχήματα, αλλά χωρίς κρατική επιδότηση.
Το ίδιο κάνει και με τις υπεραστικές, δηλαδή τα ΚΤΕΛ.
Αυτός είναι και ο λόγος, που η Θεσσαλονίκη έχει το πιο φθηνό εισητηριο, από όλη την Ελλάδα, αλλά έχει υψηλότερη επιδότηση, από την Αθήνα.
Οι τιμές των εισιτηρίων, στις άλλες πόλεις, πλην Αθήνας και Θεσσαλονίκης, είναι περίπου 70 %, πιο ακριβές από των δύο πόλεων και ειδικά της Θεσσαλονίκης.
Το καθεστώς των Δημοσίων Συγκοινωνιων, είναι όπως και των τηλεοπτικών συχνοτήτων.
Δηλαδή ένα δημόσιο αγαθό παραχωρείται, σε ιδιωτες, με διεθνείς ανοικτούς διαγωνισμούς, με συγκεκριμενους και ενιαιους όρους και με καταβολή τιμήματος στο δημόσιο.
Αυτό το καθεστώς ισχύει από το 2007, σε όλες τις χώρες μέλη της ΕΕ, μετά από σχετική οδηγία.
Η χώρα μας δεν έκανε τίποτα, μέχρι τώρα, πρέπει όμως να το κάνει το αργότερο, μέχρι τις 3/12 /2019, υποχρεωτικά.
Αντί αυτών η κυβέρνηση κάνει το ακριβώς αντίθετο.
Έβαλε στο Υπερ-ταμειο, για ιδιωτικοποίηση, όλες τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας και κρατικοποιει της Θεσσαλονίκης.
Για το τεράστιο έργο των Αστικών και Υπεραστικων Συγκοινωνιων, στην υπόλοιπη Ελλάδα, δεν ασχολείται.
ΔΗΛΑΔΉ:
-Το δημόσιο έχανε και συνεχίζει να χάνει χρήματα από την δωρεάν παραχώρηση των δικαιωμάτων.
-Αφήνει απροετοιμαστη την διοίκηση, για το 2019, που σημαίνει ότι, λογω του κατεπειγοντος, θα πάει σε αναθέσεις, που πάντα υποκρυπτουν αδιαφάνεια, υψηλότερα κόστη και ακριβότερα εισητηρια.


No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.