Friday, March 15, 2019

Δ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: Είμαι το «τρόπαιό» σας, θυσιάζομαι... πόσες «μαϊμούδες» θα «ξεπλύνετε» τώρα;


Επειδή το διακύβευμα της μη διεξαγωγής του συνεδρίου της κορυφαίας συνδικαλιστικής οργάνωσης της χώρας, της ΓΣΕΕ, είναι πολύ μεγαλύτερο από τον οποιοδήποτε Καραγεωργόπουλο και προκειμένου να αποδείξω την υποκριτική στάση του Π.Α.ΜΕ και του ΚΚΕ (εγώ ως γνήσιος ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ πεζοδρομίου και όχι ως γραφειοκράτης - εργοδότης), προκαλώ δημόσια τις δυνάμεις αυτές και τους δηλώνω ότι προτίθεμαι να παραιτηθώ από σύνεδρος της ΓΣΕΕ και να θυσιάσω τη θέση μου στην επόμενη διοίκηση, αρκεί να ξεκινήσει άμεσα η συνεδριακή διαδικασία.


Δεν αντέχει άλλη ταπείνωση ο κόσμος που αγαπώ και με έχει τιμήσει, ο κόσμος της μισθωτής εργασίας. Το δέχονται;
Η ΓΣΕΕ και οι εργαζόμενοι είναι πιο πάνω από τον Καραγεωργόπουλο, τις παρατάξεις και τα κόμματα. Το δέχονται;
Τους επιτρέπω να με εκτελέσουν, αρκεί να διεξαχθεί συνέδριο. Το δέχονται;
Δημήτρης Καραγεωργόπουλος
Εκ.Τύπου ΓΣΕΕ
Πρόεδρος ΟΙΥΕ
Υ.Γ. Πόσες «μαϊμούδες» είναι τώρα διατεθειμένοι να «ξεπλύνουν»; Τώρα που τους δίνω ως «τρόπαιο» ότι πιο πολύτιμο έχω στη ζωή μου. Την αγάπη μου για το ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ, τα κινήματα και τους εργαζόμενους.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.