Τό μεγαλύτερο ποσοστό Των Παιδιών Της μουσουλμανικής μειονότητας ΣΤΗ Θράκη, δεν συνεχίζει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αφού οι δυσκολίες της γλώσσας οδηγούν τους περισσότερους στην εγκατάλλειψη του Γυμνασίου. Ένα
πρόβλημα που έχει συνέπειες όχι μόνο στην κοινωνική τους εξέλιξη αλλά και στην επαγγελματική, αφού η έλλειψη απολυτήριου Γυμνασίου τους εξαιρεί Από ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ διεκδικήσουν οποιαδήποτε Θέση Υ.Ε. (Υποχρεωτικής εκπαίδευσης) στο δημόσιο τομέα, στην αυτοδιοίκηση, σε οργανισμούς που εποπτεύονται από το Δημόσιο, ΑΛΛΑ ΚΑΙ οποιαδήποτε ενεργητική Πολιτική απασχόλησης που υλοποιείται Από ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΤΟ Υπουργειο Εργασίας ΜΕΣΩ ΤΟΥ Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Επιταγή κατάρτισης ανέργων, κουπόνι κ.λ.π .) ή ακόμη και από τις πολιτικές του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που αφορούν στους νέους αγρότες. ... Δεκαετίες οι κυβερνήσεις αδιαφορούν και δεν αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά το πρόβλημα αν και θα μπορούσαν (Αρκεί μια υπουργική απόφαση) .... λόγω μιας κοντόφθαλμης και οπισθοδρομικής αντίληψης για το "έθνος" και τις αιώνιες "απειλές" από τη γείτονα χώρα. ΜΙΑ φιλελεύθερη Ηγεσία ενός υπουργείου παιδείας ΔΕΝ ΘΑ δίσταζε ΝΑ βάλει Ως δεύτερη Γλώσσα Επιλογής ΣΤΑ Σχολεία Της Θράκης, ΤΑ τούρκικα ΚΑΙ ΤΑ βουλγάρικα αφού ΣΤΗΝ πραγματική Οικονομία το η Γνώση αυτών Των Γλωσσών Από τους έλληνες πολίτες θα αποτελούσαν απαραίτητες δεξιότητες για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της ανταγωνιστικότητας της τοπικής οικονομίας μέσα από διμερείς συνεργασίες. Δυστυχώς όμως οι πραγματικοί υπερασπιστές φιλελεύθερων αξιών σ 'αυτή τη χώρα δεν είναι πολλοί.
(Αφορμή γι αυτό το σχόλιο υπήρξαν οι εμπειρίες μου από την 15 επαγγλεματική μου ενασχόληση στην περιοχή της Θράκης)
Αγγελική Μήκα
Πολιτευτής
Πρώην δήμαρχος Νιγρίτας
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.