Πέρασα σήμερα από την περιφερειακή Θεσσαλονίκης,
ερχόμενος από δυτικά προς τα ανατολικά.
Ένιωσα ανακούφιση και χάρηκα γιατί ο κόμβος της
Λαχαναγοράς (Κ16) -παρότι ημιτελής- και οι κόμβοι στη Δυτική Θεσσαλονίκη
-παρότι δεν έχουν ολοκληρωθεί- αλλάζουν τον κυκλοφοριακό χάρτη της πόλης και
της ευρύτερης περιοχής, φυσικά και τη γρήγορη και ασφαλή λειτουργία της, σε
μεγάλο βαθμό.
Όμως υπάρχουν και 5 κρίσιμα ερωτήματα που μας γεμίζουν
μελαγχολία και κρατούν ακόμη χαμηλά τη δυναμική της πόλης.
1. Γιατί ο κόμβος της Λαχαναγοράς, που δημοπρατήθηκε
και άρχισε να κατασκευάζεται από την κρατική Περιφέρεια το 2011, δεν
ολοκληρώθηκε το 2015 από την αιρετή Περιφέρεια, η οποία ανέλαβε το έργο από το
καλοκαίρι του 2011;
2. Γιατί η Εγνατία ΑΕ δεν έχει τελειώσει ακόμη τους
κόμβους της δυτικής περιφερειακής, που επίσης δημοπρατήθηκαν το 2011 και έπρεπε
να τελειώσουν το αργότερο το 2015;
3. Γιατί δεν δημοπράτησε η Εγνατία ΑΕ μετά το 2013
μέχρι και σήμερα, όπως ήταν προγραμματισμένο από το 2010, τους δύο κρίσιμους
κόμβους, ανάμεσα στο Κορδελιό και τον κόμβο της Λαχαναγοράς, που ουσιαστικά
ακυρώνουν το "πράσινο κύμα";
4. Γιατί δεν προχώρησαν τα έργα αναβάθμισης του
ανατολικού τμήματος της περιφερειακής, από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου μέχρι την
Καρδία, που ήταν ενσωματωμένα στο master plan των συγκοινωνιακών έργων της
Θεσσαλονίκης του 2011 και είχαν εκπονηθεί οι πρώτες προμελέτες;
5. Γιατί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στην
αρμοδιότητα της οποίας είναι η περιφερειακή, αλλά ούτε και οι κυβερνήσεις μετά
το 2012, δεν κάνουν έστω και τυπική αναφορά στα έργα αυτά;
Δυστυχώς για τη Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της,
όχι μόνο δεν σχεδίασαν, ή δεν ξεκίνησαν ούτε ένα έργο στην περιφερειακή, αλλά
δεν τελείωσαν και αυτά που άρχισαν το 2011.
Η περιφερειακή Θεσσαλονίκης παραμένει ο οδικός άξονας
με τα περισσότερα ατυχήματα στη χώρα.
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.