Tuesday, May 22, 2018

Γιάννης Μαγκριώτης: ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΗΜΕΡΑ, ΜΑΗΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙΔΥΟ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.


Η ημέρα και η ημερομηνία της γέννησής μας, τις προηγούμενες δεκαετίες, ήταν περισσότερο τυχαία.
Χωρίς να το καταλάβουμε όμως, ακόμη και όσοι δεν επιρρεαζόμαστε από την Αστρολογία, μας διαμορφώνουν σαν χαρακτήρες και μας οδηγούν στις επιλογές μας.
Ο Μάης ο τελευταίος, αλλά ο εμφατικός μήνας της Άνοιξης, με οδήγησε να αναζητώ πάντα την αλλαγή στην ζωή μου και το νέο, με κούραζε και με καθήλωνε η επανάληψη και η συνήθεια.
Ο αριθμός 22 με ωθούσε στην συμμετρία, την λογική και την μετριοπάθεια.
Αυτή η αντίφαση με διαπερνούσε και μου καθόριζε τις επιλογές στην ζωή μου.
Σήμερα το νιώθω και το καταλαβαίνω περισσότερο από ποτέ.
Κόντρα στην απογοήτευση και την παραίτηση που μας σπρώχνει βίαια η βαθιά, παρατεταμένη και πολύπλευρη κρίση, τα μικρότερα, ή μεγαλύτερα προσωπικά χαστούκια, νιώθω την δύναμη της βιωματικής μου αντίφασης να μου δείχνει, τους πιό ελεύθερους και δημιουργικούς δρόμους.
Αυτούς που βαδίζεις με τον εαυτό σου και ο,τι σου δίνει χαρά ενισχύει την αξιοπρέπειά μας.


No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.