Monday, May 21, 2018

Θεόδωρος Κοτσακίδης: Το άκρον της Ελληνικής Μακεδονίας


Ήθελα σαν Έλληνας που είμαι κι εγώ να πω την γνώμη μου για την ονομασία των Σκοπίων, που τόσο μεγάλο πάταγο έκανε. Έχω το δικαίωμα νομίζω. 
Όσον αφορά την ονομασία των Σκοπίων. Την μεγαλύτερη ανάγκη την έχουν αυτοί. Περισσότερο αυτοί θέλουν να μπούνε στην Ε.Ε. Οπωσδήποτε τους θέλουμε κι εμείς. 
Αλλά για να αποφύγουμε τα μπλεξίματα για το μέλλον πρώτα υποχρεωτικά να συμφωνήσουν με αυτό το όνομα που τους ταιριάζει παρακάτω 100%.
Το άκρον της Ελληνικής Μακεδονίας.
Αυτό θέλουν όλοι οι Έλληνες νομίζω.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ την γνώμη μου γραφώ.
Στο κάτω κάτω τις γραφής εμείς δεν ζητήσαμε κανενός γειτονικού κράτους ούτε πιθαμή γης.
Κοτσακίδης Θεόδωρος
Τηλ: 6972862989




No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.