Με την
τακτική του "η μικρότερη χασούρα είναι κέρδος" ο Υπουργός Υποδομών κι
Μεταφορών έκανε τον ελιγμό της αναστολής της απόφασης για την κατάργηση του
μεσημεριανου δρομολογιου Θεσσαλονίκης / Αλεξανδρούπολης που εξυπηρετούσε την
Ροδόπολη και την γύρω περιοχη, διασκεδάζοντας έτσι τα αιτήματα των κατοίκων για
αύξηση των δρομολογίων και εξυπηρετώντας την δημοφιλία του χωρίς ουσιαστικά να
προσφέρει τίποτα περισσότερο στην περιοχή από τα αυτονόητα και ήδη κεκτημένα. Και χτυπώντας και το καμπανάκι ότι τα
κεκτημένα δεν είναι αυτονόητα τελικά και ότι καλά θα κάνουν να κάτσουν όλοι στα
αυγά τους γιατί σε λίγο έτσι όπως πάμε δεν θα υπάρχει τρόπος να μετακινηθεί
κάποιος με δημόσιο μέσο από και προς στην περιοχή.
Μόνο που όλα αυτά τελικά όχι μόνο δεν εξυπηρέτησαν
τα συμφέροντα της περιοχής και των κατοίκων της αλλά και ανέδειξαν την ένδεια
του σχεδιασμού της Κεντρικής πολιτείας και της νέας κυβέρνησης που ακόμα δεν
ανέλαβε, αναλώνεται σε τακτικισμούς χωρίς νόημα παρά μόνο με δημαγωγικές
σκοπιμότητες. Αυτά συμβαίνουν στον νόμο Σερρών επί υπουργίας Σερραιου Υπουργού
Μεταφορών.
ΠΗΓΗ: Ροδόπολη Σερρών
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.