Thursday, May 23, 2019

Ιωάννα Κιοσσέ: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας Προμαχώνα


Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες,
Ονομάζομαι Κιοσσέ Ιωάννα με καταγωγή από το Αχλαδοχώρι και από το Καπνόφυτο. Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στο Σιδηρόκαστρο. Είμαι διαζευγμένη με μία κόρη 22 χρονών, εργαζόμενη – τελειόφοιτη φοιτήτρια στο τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. Έχω υπάρξει
- Για 19 συναπτά έτη ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρώντας δική μου επιχείρηση.
- Επί 2μιση έτη ήμουν υπεύθυνη εργολάβος για την καθαριότητα των ΚΑΑμεΑ Σερρών και του ΚΕΠΕΠ Σιδηροκάστρου. 


- Επί 1 έτος, υπεύθυνη εργολάβος καθαριότητας στον πρώην Δήμο Κερκίνης και στον πρώην Δήμο Πετριτσίου.
- Επί διμήνου εργολάβος εστίασης των Λουτρών Σιδηροκάστρου.
- Επί 9 έτη, ιδιοκτήτρια κυλικείου του ΕΠΑΛ Σιδηροκάστρου.
Πρώτα από όλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Όλγα Φυταγκουρίδου για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού της. Με το καλημέρα σε αυτή την κουβέντα που κάνουμε, να ξεκαθαρίσουμε ότι από μέρους μου δεν υφίσταται καμία πρόθεση να μπω ενεργά στην πολιτική. Υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος σημαίνει να θες να βοηθήσεις τη μικρή κοινωνία που σε περιβάλει, τη γειτονιά σου. Να κάνεις δυο πράγματα να διευκολύνεις την καθημερινότητα ορισμένων ανθρώπων. Δεν πας να σώσεις την Ελλάδα. Υπάρχει Κεντρική Εξουσία γι’ αυτή τη δουλειά. Η ενασχόληση με τα κοινά σημαίνει ότι δεν κοιτάς μόνο ον εαυτό σου. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι ιερό καθήκον όλων! Θες να ασχοληθείς; Κάποιοι θα σε βρίσουν ή θα σε χλευάσουν. Αδιαφορείς πλήρως; Πάλι κάποιοι θα σε βρίσουν ή θα σε χλευάσουν! Συνεπώς αφήνεις τη συνείδησή σου να σε οδηγήσει και όπου σε βγάλει… Είναι η εποχή που υποχρεωτικά σε οδηγεί να ασχολείσαι με τα κοινά, ή να εκφράζεις πολιτική σκέψη. Αν μετά από όσα έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούμε να καθόμαστε σπίτι, απαξιώνοντας γενικώς και αορίστως την τοπική αυτοδιοίκηση, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Το να ζητάμε ένα διαφορετικό δήμο, ένα διαφορετικό μέλλον, απ’ αυτό που μας σερβίρεται ως υποχρεωτικό μενού, δεν μπορεί να δαιμονοποιηθεί από κανέναν.
Αν θέλετε να μιλήσω για εμένα προσωπικά, έχω τη δουλειά μου και θα συνεχίσω να την έχω, προσφέροντας τον ελεύθερο μου χρόνο στην πόλη μου. Δεν πρόκειται να πάρω ούτε ένα ευρώ από τα χρήματα των δημοτών κι αυτό δεν θα το κάνω γιατί έχω την οικονομική ευκολία, αλλά επειδή έχω επιλέξει, τα χρήματα τα χρήματα να τα διεκδικώ ΜΟΝΑΧΑ μέσα από τη δουλειά μου!! Από την πλευρά μου λοιπόν ξεκαθαρίζω πως η ενασχόληση μου με τα κοινά, έχει μοναδικό σκοπό τη συμμετοχή μου στην αλλαγή σελίδας και στην αναδιαμόρφωση του παρατημένου Δήμου Σιντικής. Οι γειτονιές μας ερήμωσαν, η πόλη μας είναι στα πρόθυρα της απόλυτης εγκατάλειψης, ο δήμος μας παρά τα πολλά δυνατά του σημεία δεν έχει ταυτότητα και τη θέση που του αξίζει, κι αν περιμένουμε λύσεις απ’ όσους μας έφεραν εδώ, τότε μάλλον κάτι κάνουμε στραβά. Θέτω λοιπόν την υποψηφιότητα μου στην Δημοτική Ενότητα ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ και διεκδικώ την εκτός ψήφο που δικαιούμαστε να ρίξουμε!!
Με εκτίμηση Κιοσσέ Ιωάννα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.