Thursday, July 4, 2019

Γιάννης Μαγκριώτης: Με συγκεντρώσεις διαλόγου στην Τούμπα και τους Αμπελοκήπους, συνεχίζουμε την δημιουργική πορεία προς τις εκλογές


Ο Υποψήφιος Βουλευτής στην Α΄ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιάννης Μαγκριώτης πραγματοποίησε εκδηλώσεις διαλόγου για τις εθνικές εκλογές στην περιοχή της Τούμπας του Δήμου Θεσσαλονίκης και στον Δήμο Αμπελοκήπων.
«Η επόμενη μέρα θα είναι μια δύσκολη μέρα γιατί, η απερχόμενη κυβέρνηση αφήνει τρύπες στην οικονομία και ένα κράτος βαρύ και αναποτελεσματικό, θα έχουμε μια αντιπολίτευση που έχει χτίσει αναχώματα επιδομάτων και τα περισσότερα από αυτά είναι έωλα. Η επερχόμενη κυβέρνηση της ΝΔ και η απερχόμενη τού ΣΥΡΙΖΑ κρύβουν δυό αλήθειες: α) Ότι τα σχέδιά τους δεν πατούν στην πραγματικότητα και την επομένη των εκλογών θα αλληλοκαταγγέλονται, για τον ποιός φταίει. β) Ότι το βασικό δημοσιονομικό πλαίσιο είναι συμφωνημένο με τους Ευρωπαίους εταίρους μας».


Ειδικότερα για την περιοχή της Τούμπας υπογράμμισε:
«Από την Τούμπα, με τους συνεπείς δημοκράτες φίλους, στέλνουμε μήνυμα αγώνα για την χώρα, την Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της.
Τίποτα δεν χαρίζεται, το Πολιτιστικό Κέντρο, όλοι ξέρουν ότι με την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ το 1999 προλάβαμε την οικοδόμηση και μετά την απαλλοτρίωση των 16 στρεμμάτων της Αλάνας, ξεκίνησε η κατασκευή του.
Νιώθω ευγνωμοσύνη, πού ο τότε Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, μου ανέθεσε εμένα, ως Υπουργό Μακεδονίας Θράκης, την ευθύνη των κυβερνητικών χειρισμών».
Κατά την εκδήλωση του Δήμου Αμπελοκήπων, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε τα εκρηκτικά προβλήματα που μαστίζουν την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως το υποβαθμισμένο περιβάλλον, η ανεργία, οι μετακινήσεις και η έξαρση της εγκληματικότητας.
Η Θεσσαλονίκη απέκτησε για πρώτη φορά master plan συγκοινωνιακών υποδομών την περίοδο 2010-2012. Βασικά έργα του σχεδίου αυτού όπως οι κόμβοι της περιφερειακής δημοπρατήθηκαν το 2011. Τότε είχα την τιμή να βρίσκομαι στην ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Για το ΜΕΤΡΟ ο χρόνος, για τα ουσιαστικά πρακτικά βήματα, έχει σταματήσει στο 2012, τόσο για την γραμμή (Πλατεία Δημοκρατίας- Ευκαρπία-Νοσοκομείο Παπαγεωργίου), όσο και για την γραμμή (Σιδηροδρομικός σταθμός-Αμπελόκηποι-Εύοσμος-Κορδελιό).
Η ανάπλαση και η αξιοποίηση του δυτικού παράκτιου μετώπου, είναι το απολύτως αναγκαίο έργο για την προστασία των ακτών από την διάβρωση, αλλά και την περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχή.
Όσον αφορά την ΔΕΘ, επισημαίνω ότι είναι πολύ σημαντική, για την ανάπτυξη της χώρας και ιδιαίτερα για την εξωστρέφεια της οικονομίας. Έχει ιδιαίτερη σημασία για την οικονομία και την απασχόληση της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, γιαυτό την περίοδο 1999-2000 σχεδιάστηκε η μετεγκατάσταση των βασικών δραστηριοτήτων της στην δυτική Θεσσαλονίκη. Μόνο με τέτοιες επιλογές θα υποστηρίξουμε την ανάπτυξη και στην δυτική πλευρά της πόλης, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και θα αναβαθμιστεί το περιβάλλον.
Κλείνοντας, ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε, ότι παραμένει πάντα πολιτικός της πόλης και των ανθρώπων της και πως το ζητούμενο σήμερα είναι η πόλη να επανακτήσει βουλευτή που γνωρίζει στο βάθος τα θέματα της και έχει σύγχρονες και ρεαλιστικές προτάσεις.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.