Από αύριο παραδίδονται στο επιβατικό κοινό οι σταθμοί
«Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» στην επέκταση της Γραμμής 3 του
Μετρό, «Χαϊδάρι – Πειραιάς», όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και
Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την ειδική τελετή στο σταθμό της Νίκαιας,
με κεντρικό ομιλητή τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.
Υπογράμμισε δε ότι η χαρά του είναι ακόμη μεγαλύτερη
καθώς οι νέοι σταθμοί είναι σε τρεις περιοχές επιβαρυμένες και τόνισε: «Ξέρετε
ότι αυτή είναι η πρώτη μας προτεραιότητα: η προσπάθεια να κάνουμε καλύτερη την
καθημερινότητα του πολίτη».
Το παρών στην ειδική τελετή έδωσαν επίσης ο Υφυπουργός
Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος
Καραγιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, κ. Νίκος Σταθόπουλος, ο πρόεδρος
του ΟΑΣΑ, κ. Ιωάννης Γκόλιας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Νικόλαος
Αθανασόπουλος, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, κ. Χαράλαμπος Δαμάσκος, ο διευθύνων
σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ. Νικόλαος Χαιρέτας, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, κ.
Νίκος Ταχιάος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ κ. Νίκος Κουρέτας
και το διοικητικό συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ., οι Δήμαρχοι Αγίας Βαρβάρας κ.
Λάμπρος Μίχος, Κορυδαλλού κ. Νίκος Χουρσαλάς και Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη
κ. Γιώργος Ιωακειμίδης, οι Υπουργοί Εσωτερικών κ. Παναγιώτης Θεοδωρικάκος και
Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνις – Σπυρίδων Γεωργιάδης, καθώς και βουλευτές
όλων των πολιτικών κομμάτων.
«Από αύριο το πρωί, οι πολίτες της Αγίας
Βαρβάρας, του Κορυδαλλού και της Νίκαιας, θα μπορούν και αυτοί να χρησιμοποιούν
το Μετρό. Όπως φυσικά και όλοι οι υπόλοιποι πολίτες και επισκέπτες της πόλης
μας, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το Μετρό για να επισκεφτούν αυτές τις
περιοχές», επισήμανε ο κ. Καραμανλής.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε
ορισμένα στοιχεία για να γίνει κατανοητό καλύτερα τι σημαίνουν στην πράξη αυτοί
οι τρεις νέοι σταθμοί: «Υπολογίζεται ότι θα χρησιμοποιούν το Μετρό 63.000 νέοι
επιβάτες ημερησίως. Θα κυκλοφορούν στους δρόμους 11.000 λιγότερα Ι.Χ.
αυτοκίνητα ημερησίως. Και τέλος, θα μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
κατά 60 τόνους ημερησίως».
Σημείωσε δε ότι: «Έτσι, σήμερα, πάνω από τους
μισούς κατοίκους της Αττικής, συγκεκριμένα 2,6 εκατομμύρια, έχουν άμεση
πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς. Κι αυτό δείχνει ότι πλέον το δίκτυο των
μέσων σταθερής τροχιάς και ιδίως του Μετρό, καλύπτει όλο και πιο ικανοποιητικά
τον νομό Αττικής».
Δήλωσε πως: «Επόμενος στόχος είναι να είμαστε
συνεπείς και με το δεύτερο σκέλος της δέσμευσής μας: Δηλαδή να είναι έτοιμοι το
2022 και οι άλλοι 3 σταθμοί, τους οποίους παραλάβαμε με πολύ σοβαρές
καθυστερήσεις, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς. Ώστε έτσι να
ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, ‘‘Χαϊδάρι –
Πειραιάς’’, το οποίο αποτελείται από σήραγγα μήκους πάνω από 7,5 χλμ., έξι
νέους σταθμούς και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε
μεθοδικά και σοβαρά, χωρίς μεγάλα λόγια».
Κώστας Καραμανλής: Ανάσα στην
καθημερινότητα των πολιτών και αναπτυξιακό πρόσημο
Και επισήμανε πως: «Όταν αυτό το έργο
ολοκληρωθεί, πέραν της αυτονόητης ανάσας που θα δώσει στην καθημερινότητα των
πολιτών, θα έχει και μεγάλο αναπτυξιακό πρόσημο. Η σύνδεση που θα προκύψει,
μεταξύ του Λιμανιού του Πειραιά και του Αεροδρομίου ‘‘Ελευθέριος Βενιζέλος’’,
μέσω της Γραμμής 3 του Μετρό, θα προσδώσει ιδιαίτερα αναπτυξιακά οφέλη τόσο
στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά, όσο και στην Εθνική Οικονομία
γενικότερα».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ευχαρίστησε
όλους όσοι εργάστηκαν για να γίνουν αυτοί οι τρεις σταθμοί πραγματικότητα,
ιδίως τη διοίκηση και τους εργαζόμενους της Αττικό Μετρό, τον Πρόεδρο κ.
Ταχιάο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Κουρέτα και τους συνεργάτες τους. «Συνολικά
για την επέκταση της Γραμμής 3 δούλεψαν και δουλεύουν πάνω από 2000 άνθρωποι
και όλοι αξίζουν ένα μπράβο!» τόνισε.
Υπενθύμισε ότι τον τελευταίο χρόνο το Υπουργείο
χρειάστηκε να ξεπεράσει μία σειρά από προβλήματα. Το σημαντικότερο από αυτά,
ήταν η διασύνδεση των σταθμών με το κεντρικό σύστημα του ηλεκτρονικού
εισιτηρίου. «Πρόβλημα το οποίο παραλάβαμε άλυτο. Και για να το πω απλά, ήταν
ορατός ο κίνδυνος να ολοκληρωθεί η κατασκευή των σταθμών και να μην μπορούν να
λειτουργήσουν επειδή δεν θα μπορούσε ο κόσμος να επικυρώσει το εισιτήριό του.
Τέτοιες παράλογες καταστάσεις είχαμε να αντιμετωπίσουμε… Ωστόσο ξεπεράσαμε και
αυτό το εμπόδιο», ανέφερε.
Ο κ. Καραμανλής κλείνοντας απευθύνθηκε στον κ.
Μητσοτάκη και τον κάλεσε στο βήμα λέγοντας: «Εσείς κύριε Πρόεδρε σήμερα
εγκαινιάζετε ολόκληρο έργο, όταν άλλοι εγκαινίαζαν μουσαμάδες. Υπάρχουν οι
πολιτικοί των εξαγγελιών και των εφέ, υπάρχουν και οι πολιτικοί των έργων και
των χειροπιαστών αποτελεσμάτων. Η δική σας κυβέρνηση απαντά με έργα».
Γιάννης Κεφαλογιάννης: Γρήγορες και φθηνές
μετακινήσεις προς πάσα κατεύθυνση
Σε δηλώσεις του μετά την εκδήλωση ο κ.
Κεφαλογιάννης τόνισε: «Από την Τρίτη 7 Ιουλίου το συγκοινωνιακό δίκτυο της
πρωτεύουσας αποκτά τρεις νέους σταθμούς Μετρό σε μία πυκνοκατοικημένη περιοχή
με υψηλή κυκλοφορία οχημάτων. Η λειτουργία των σταθμών ‘‘Αγία Βαρβάρα’’,
‘‘Κορυδαλλός’’ και ‘‘Νίκαια’’ προσφέρει στους κατοίκους μια εξαιρετική επιλογή
για γρήγορες και φθηνές μετακινήσεις προς πάσα κατεύθυνση. Η διαδρομή Νίκαια –
Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά, ενώ οι τρεις νέοι σταθμοί θα συνδέονται και
με τον Πειραιά με την προσαρμογή των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών, αλλά και
με τη δημιουργία μιας νέας απευθείας γραμμής. Ενισχύουμε τις υποδομές των Μέσων
Μαζικής Μεταφοράς».
Γιώργος Καραγιάννης: Τρεις ιδιαίτερα
επιβαρυμένες περιοχές του λεκανοπεδίου θα αλλάξουν σύντομα πρόσωπο
Στο χαιρετισμό του ο κ. Καραγιάννης υπενθύμισε
ότι: «Σχεδόν έναν χρόνο από σήμερα, όταν η κυβέρνηση αυτή ξεκινούσε την
προσπάθειά της, δεσμευόταν στους πολίτες ότι θα λέει λίγα, αλλά θα πράττει όσο
περισσότερα γίνεται». Απευθυνόμενος στον κ. Μητσοτάκη είπε: «Κύριε Πρόεδρε, μας
ζητήσατε να δουλεύουμε εντατικά, με πρόγραμμα και χρονοδιαγράμματα που θα
τηρούνται απαρέγκλιτα». Απευθυνόμενος στον κ. Καραμανλή συνέχισε: «Κύριε
Υπουργέ, χαράξατε την πολιτική στον τομέα των Υποδομών και δεσμευτήκατε στους
πολίτες του Πειραιά ότι μέσα στο καλοκαίρι του 2020 θα είναι έτοιμοι οι τρεις
πρώτοι σταθμοί αυτής της επέκτασης» και πρόσθεσε: «Σήμερα, όλοι μας εδώ
βλέπουμε τα αποτελέσματα της πολιτικής σας. Παραδίδουμε στους πολίτες της Αγίας
Βαρβάρας, του Κορυδαλλού, της Νίκαιας και της ευρύτερης περιοχής, τρεις
υπερσύγχρονους σταθμούς».
Όπως σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, τρεις
πυκνοκατοικημένες περιοχές του Λεκανοπεδίου, συνδέονται με ταχύτητα και
ασφάλεια με το κέντρο της Αθήνας, με το Αεροδρόμιο, με τον Κεντρικό
Σιδηροδρομικό Σταθμό, με όλους τους σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους της Αττικής.
«Τρεις ιδιαίτερα επιβαρυμένες περιοχές του λεκανοπεδίου θα αλλάξουν σύντομα
πρόσωπο», τόνισε.
Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών επισήμανε επιπλέον
ότι: «Αυτός ο τελευταίος ένας χρόνος του έργου, δεν ήταν χωρίς εμπόδια. Είχαμε
να ξεπεράσουμε σημαντικές δυσκολίες, τόσο στο κατασκευαστικό κομμάτι όσο και
στο κομμάτι της διασύνδεσης με το κεντρικό σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Αυτό που έχει σημασία για τους πολίτες, όμως, είναι ότι τα καταφέραμε. Και
συνεχίζουμε την εντατική προσπάθεια για να παραδώσουμε και τους επόμενους τρεις
σταθμούς της επέκτασης προς Πειραιά το 2022, πάντα εντός του χρονοδιαγράμματός
μας».
Νίκος Σταθόπουλος: Νίκαια- Σύνταγμα σε 14
λεπτά
Ο κ. Σταθόπουλος από την πλευρά του σε δήλωση
του εξέφρασε την ικανοποίηση του καθώς το πρώτο δρομολόγιο από το σταθμό Νίκαια
θα ξεκινήσει, αύριο, Τρίτη 7 Ιουλίου, στις 05.30 το πρωί και θα
διανύσει την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα σε 14 λεπτά και μέχρι το Αεροδρόμιο σε
55 λεπτά. Επισήμανε επίσης ότι ανασχεδιάστηκαν παράλληλα οι λεωφορειακές
γραμμές στην ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Νίκαιας –
Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Περάματος και Πειραιά, ώστε να
είναι διαλειτουργικές με το Μετρό.
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.