Thursday, July 9, 2020

Ομιλία Κώστα Μπούμπα στο Σ/Ν του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη "Δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις και άλλες διατάξεις"

ΟΜΙΛΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΟΥΜΠΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» (08/07/2020)
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κάποτε ο Πίνδαρος είχε πει: «Σκιάς όναρ άνθρωπος», ότι ο άνθρωπος είναι το όνειρο μιας σκιάς. Διότι σήμερα μιλάμε και παίζουμε με την ουρά μας. Είναι όπως ο σκύλος γυρνάει γύρω από τον εαυτό του και προσπαθεί να πιάσει την ουρά του. Είναι κάτι που η κοινωνία το ζητάει κι εμείς προσπαθούμε και διακυβεύουμε τα δικαιώματα του ανθρώπου στην εργασία, στην πρόσβαση, στην ποιότητα ζωής, λέγοντας ότι θα καταστρατηγηθούν δικαιώματα της διαμαρτυρίας των ανθρώπων.
Ποιος το λέει αυτό; Εμείς δεν είπαμε κάτι τέτοιο. Να είναι κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα το να φωνάζει ο συνταξιούχος για τη σύνταξή του ή να φωνάζει ο Έλληνας για εθνικά του ζητήματα, όπως τις Πρέσπες. Για τα χημικά και τη βία σε κάποιες μεγάλες συγκεντρώσεις για εθνικά θέματα κουβέντα δεν έγινε τα προηγούμενα χρόνια, όπως και για το ξύλο που έτρωγαν -εντός ή έκτος εισαγωγικών- οι συνταξιούχοι. Κανείς δεν μίλησε για το τι ζητάει σήμερα το κέντρο της Αθήνας. 
Ξέρετε, κύριε Υπουργέ, για πολλά που υιοθετείτε από την Ελληνική Λύση θέλει μία μεγάλη προσοχή, διότι τα περισσότερα λάθη γίνονται στην αντιγραφή. Προσέξτε, λοιπόν, αυτά που αντιγράφετε από την Ελληνική Λύση, η οποία στον ένα χρόνο σας πρότεινε πολλά και στον αγροτικό τομέα και στο θέμα των λαθρομεταναστών και στα εθνικά μας ζητήματα και στην επήρεια των νήσων που καθορίζουν τις ΑΟΖ. Διότι τις Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες και το άρθρο 112 του Διεθνούς Δικαίου πολιτικά, τουλάχιστον, από το Βελόπουλου τα ακούσαμε. Από αυτόν μάθαμε τι εστί ΑΟΖ και ό,τι συνεπάγεται στα εθνικά μας θέματα με την επήρεια των νήσων, παραχωρώντας Καστελόριζο, Μεγίστη, που είναι και η ελληνική ονομασία, Στρογγύλη, Ρω ή Διαπόντια και τους Οθωμανούς και την Ερεικούσσα σε ό,τι αφορά τα νησιά του Ιονίου, ή τη Γαύδο και τη Γαυδοπούλα. Διότι πρέπει να τα πούμε όλα. 
Είπε ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας πριν από λίγες μέρες: Ογδόντα συγκεντρώσεις έγιναν μετά τον κορωνοϊό. Πενήντα έγιναν μέχρι το Μάιο. Ανά τρεις εργάσιμες ημέρες κλείνει το κέντρο της Αθήνας. Διαμαρτύρονται μεροκαματιάρηδες, οι ίδιοι οι έμποροι και οι εμποροϋπάλληλοι. Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση. Μπείτε μέσα στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Το λέει. Λέει: «Δεν μπορούμε να εργαστούμε έτσι όταν κλείνει το κέντρο της Αθήνας ανά τρεις εργάσιμες ημέρες. Εμείς δεν πρέπει να βγάλουμε τα προς το ζην;» Άρα, και αυτοί έχουν δίκιο. 
Γι’ αυτό σήμερα το νομοσχέδιο το οποίο συζητάμε, είναι διφυές, έχει δύο φύσεις διότι και την κοινωνία πρέπει να στηρίξουμε και το δικαίωμα να διαμαρτύρεται κάποιος. 
Συνάθροιση: Είναι μια πολύ καλή κουβέντα. Είναι του ρήματος «αγείρω». Συνάθροιση είναι και στην Εκκλησία, συνάθροιση πολιτών και στην Εκκλησία του Δήμου κατά τα αρχαία πρότυπα, διότι αν δεν υπήρχε συνάθροιση στην Αγορά του Δήμου, δεν θα υπήρχε σήμερα ο πολιτισμός μας. Ενδεχομένως να μην υπήρχαν ο Ιπποκράτης, ο Πυθαγόρας, ο Σωκράτης.
Ξέρετε μου θυμίζει εκείνο που ρώτησαν κάποτε τον Σωκράτη. «Ερωτηθείς εί σφαιροειδής εστίν ο κόσμος», ο Σωκράτης απήντησε, «Ουχ υπερέκυψα». Δηλαδή, όταν ρώτησαν το μεγάλο φιλόσοφο το Σωκράτη αν είναι σφαιρικός ο κόσμος, αυτός είπε, «Δεν έσκυψα και πάρα πολύ για να δω». Σήμερα, δηλαδή, δεν ξέρουμε τι ζητά η κοινωνία;
Εκτός από δημοσιογράφος χρόνια έχω κάνει πολλές δουλειές, γιατί στη ζωή χρειάζεται να κάνεις πολλές δουλειές για να επιβιώσεις. Αποκομίζεις, όμως, εμπειρία. Δούλευα κάποτε ως διασώστης. Θυμάμαι τη διαμαρτυρία ενός ανθρώπου που δεν μπορούσαμε να περάσουμε επειδή γινόταν μία διαδήλωση στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο ίδιος συμμετείχε σε διαδήλωση πριν από δέκα μέρες. Δηλαδή, ο διαμαρτυρόμενους ήταν διαδηλωτής. Ξέρετε, πάμε σε μια διαδήλωση να διαμαρτυρηθούμε, κλείνουμε το δρόμο a priori και όταν θέλουμε να μετακινηθούμε να πάμε στη δουλειά μας ή να πάμε στο σπίτι μας οι ίδιοι διαμαρτυρόμαστε. Δεν είναι λίγο τραγικό; Εμείς δεν είπαμε, και καθιστική διαμαρτυρία μπορεί να γίνει και να προκαλέσει τον κόσμο να αναρωτηθεί γιατί αυτοί οι άνθρωποι κάθονται στο πεζοδρόμιο επί ώρες και πλακάτ να υπάρχουν και συνθήματα μπορούν να ακουστούν, αλλά δεν πρέπει να παραλύει η κοινωνία. Δεν πρέπει η κοινωνία, πραγματικά, να παραλύει απέναντι στο δικαίωμα του καθένα να εργαστεί. 
Πρόσφατα εμείς ως Ελληνική Λύση δεν είπαμε και στον κ. Καραμανλή για το θέμα της απεργίας με τους οκτώ συνδικαλιστές στο μετρό, όπου παρέλυσε όλη η Αθήνα; Και είπαμε εκεί, «Το φιλότιμο χάθηκε»; Ξέρετε κάτι; Ο ίδιος ο εργαζόμενος όταν δεν θα πάει στη δουλειά του για να πάρει τα 20 ευρώ μεροκάματο -και αν τα πάρει- ο ίδιος εργοδότης θα του πει -αυτή είναι μια πραγματικότητα της αγοράς, μπείτε πραγματικά στην ουσία, μην είμαστε σε έναν κόσμο καλά καμωμένο, γυάλινο-  «Να έβρισκες χρόνο να έρθεις». Χώρια που οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν θέλουν να χάσουν ώρα από τη δουλειά τους, γιατί έχουν ανάγκη να πάνε στη δουλειά. 
Αυτό πρέπει να δούμε, το να αποζημιώσεις τον κόσμο για τις ζημιές. Θα το δούμε, κύριε Υπουργέ. Είναι μια άλλη παράμετρος. Είναι μια σκέψη δικιά μου και το βάζουμε ως Ελληνική Λύση. Θέλει προσοχή σε ορισμένα άρθρα, για να έχουμε μια εύρυθμη λειτουργία σε ό,τι αφορά και την ομαλότητα της κοινωνίας που θέλουμε να φέρουμε μέσα από αυτό το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για τις υπαίθριες συναθροίσεις.
Μπείτε λίγο στο άρθρο 8 του Συντάγματος της Γερμανίας, πώς μπορεί η Αστυνομία να απαγορεύσει κάποιες διαδηλώσεις. Δείτε πώς λειτουργεί το Ηνωμένο Βασίλειο. Δεν είναι κράτη της Ευρώπης αυτά; Δείτε πώς λειτουργεί η Βόρειος Ιρλανδία, όπου εκεί δεν είναι καν κατοχυρωμένο το Σύνταγμα από τους προτεστάντες και τους καθολικούς. Δείτε τι γίνεται στο Ισραήλ. Δείτε, δηλαδή, και κάποια άλλα κράτη. Εγώ δεν λέω, είναι η πεμπτουσία της Δημοκρατίας.
Τι λέει ο Εμπορικός Σύλλογος; Όταν υπάρχουν λίγοι, να κλείνει μόνο το πεζοδρόμιο, όταν υπάρχουν περισσότεροι, να κλείνουν ένα ή δύο ρεύματα. Αφήστε το ένα ρεύμα για να υπάρχει οξυγόνο στην αγορά, για να μπορεί κόσμος να μετακινηθεί και πρωτίστως αυτός ο οποίος πάει να βγάλει τα προς το ζην, βιοποριστικά.
Τώρα, βάζετε το διαμεσολαβητή και τον οργανωτή. Λέτε μέσα στο άρθρο ότι ο οργανωτής που θα αναλάβει την ευθύνη -και είναι ένας συνδικαλιστής με εμπειρία- θα είναι υπεύθυνος για να αποζημιώσει για τυχόν ζημιές τον κόσμο αν του ξεφύγει αυτή η διαδικασία. Εγώ ρωτώ: Δυστυχώς γίνονται ζημιές. Καταστρέφονται πέντε αυτοκίνητα του μεροκαματιάρη Έλληνα, ο οποίος δεν μπορεί ούτε καν στο συνεργείο να το πάει να αλλάξει έναν καθρέφτη, ο οποίος κοστίζει 100 ευρώ, γιατί το μεροκάματο του είναι 20 ευρώ. Ο οργανωτής θα έχει λεφτά να τον αποζημιώσει; Και αν του πει, «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος» τι θα του πείτε;
Πάμε λίγο στο θέμα του διαμεσολαβητή, γιατί ως Ελληνική Λύση φωνάζαμε ότι ο διαμεσολαβητής για τον πολίτη πρέπει να είναι δωρεάν, όπως στην Ισπανία, και εσείς βάλατε διαμεσολαβητή -να υπενθυμίσω για μια ακόμη φορά- μη νομικό. Ο διαμεσολαβητής θα έχει μια ειδική εκπαίδευση; Γιατί, ξέρετε, όταν έχουμε να κάνουμε με διαμαρτυρίες, έχουμε να κάνουμε με μία άλλη ψυχοσύνθεση και ψυχολογία, η λεγόμενη «ψυχολογία του πλήθους», το οποίο το προστατεύουμε με αντιγόνα να μη γίνει μάζα - όχλος. Εγώ ρωτώ: Ο διαμεσολαβητής θα έχει την «ψυχολογία του πλήθους» για να μπορεί να κατευνάσει τα πνεύματα ή να οργανώσει καλύτερα την πορεία; Είναι ένα ερώτημα. Θα υπάρχει ειδική εκπαίδευση; Γιατί η Αστυνομία -το λέει και η λέξη- είναι λέξη ιερή. Είναι κοντά στο άστυ, κοντά στην πόλη. Προστατεύει τον πολίτη. Και τη θέλουμε την Αστυνομία και εκπαιδευμένη και επιστημονικά καταρτισμένη και καλά εξοπλισμένη, κάτι που δεν ισχύει σήμερα. Ο στόλος είναι πεπαλαιωμένος. 
Ξέρετε, όταν κατηγορεί ο Πρόεδρος, ο Κυριάκος ο Βελόπουλος, εδώ για κάποιες κουμπαριές, ένας εφοπλιστής δεν βρέθηκε, ένας επιχειρηματίας να δώσει μια χορηγία, όπως το Σταύρος Νιάρχος, να πάρει και να ανανεώσει το στόλο με μηχανές στην Αστυνομία, γιατί εκεί δεν μπορείτε να κάνετε μάρκετινγκ και να βάλετε πινακίδα. Βέβαια, δεν βολεύει! Ένας να βρεθεί να δώσει χρήματα και για κάποιο εξοπλισμό στον Ελληνικό Στρατό. Βρέθηκαν τα οκτώ Typhoon -τα φέραμε- που ήταν κατασχεμένα –-το έλεγε ο Πρόεδρός μας- και είναι πάνω στον Έβρο τώρα αυτά τα καναδέζικα αυτοκίνητα με αυτονομία χίλια χιλιόμετρα. Θα δούμε τι γίνεται και με αυτό που λέει ο Βελόπουλος για τα ελικόπτερα.
Ως Ελληνική Λύση δράττομαι της ευκαιρίας να σας πω: Κόλπος Αλί Αγά πενήντα χιλιόμετρα βορείως από τη Σμύρνη: Γίνεται η μεγαλύτερη διάλυση πλοίων στον κόσμο. Η Τουρκία είναι στις δέκα πρώτες χώρες σε παραγωγή χάλυβα, εκ των οποίων το 2% σε σκραπ, δηλαδή σε παλιοσίδερα, τα παίρνει από το συγκεκριμένο κόλπο. Βαρέα μέταλλα, νικέλιο, άργιλο, αρσενικό χύνονται στη Μεσόγειο Θάλασσα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει πλοία να τη διαλύσουν και η Τουρκία από το 1976 έχει διαλύσει το 4% του παγκόσμιου στόλου. 
Λέγεται από τον κ. Κανελλόπουλο, τον καθηγητή στο Ηράκλειο της Κρήτης -δεν είναι δικά μου, η Ελληνική Λύση σας τα βγάζει, για να σας τα γνωστοποιήσει- ότι κουβαλούν λαθρομετανάστες αυτά τα καράβια για να μην τα πιάνει ο δορυφόρος στα ανοιχτά και διοχετεύονται στα παράλια της Ιταλίας και της Ελλάδας. Αυτό είναι το θέμα των λαθρομεταναστών με τον κόλπο Αλί Αγά. Ψάξτε το. Εμείς καταθέτουμε την ερώτηση ως Ελληνική Λύση και περιμένουμε απάντηση. 
Σας ευχαριστώ.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.