Τη χρηματοδότηση τριών νέων έργων για το σιδηροδρομικό δίκτυο, συνολικού προϋπολογισμού 108 εκατ. ευρώ εξασφάλισε το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης από το ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility - CEF).
Από το 2015, το Υπουργείο Οικονομίας έχει εξασφαλίσει 1 δις ευρώ για την υλοποίηση σημαντικών έργων στους τομείς των Μεταφορών, της Ενέργειας και των Τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για κονδύλια, επιπρόσθετα εκείνων του ΕΣΠΑ, που στηρίζουν την υλοποίηση κρίσιμων έργων υποδομής.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας, Αλέξης Χαρίτσης, δήλωσε:
«Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε κάθε διαθέσιμη χρηματοδοτική πηγή. Συνεργαζόμαστε στενά με τα συναρμόδια υπουργεία και φέρνουμε πρόσθετους πόρους στην ελληνική οικονομία για την υλοποίηση σημαντικών υποδομών. Με τα 108 εκατ. € που εξασφαλίσαμε πρόσφατα θα χρηματοδοτηθούν έργα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, όπως η κατασκευή της υπόγειας τετραπλής σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια με ταυτόχρονη δημιουργία ζώνης πρασίνου και αναψυχής, που ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής, αλλά και η αναβάθμιση της γραμμής Πολύκαστρο – Ειδομένη. Έργα που καθιστούν τις μεταφορές πιο γρήγορες και ασφαλείς».
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα έργα:
- Κατασκευή της υπόγειας τετραπλής σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή των Σεπολίων. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 95 εκατ. ευρώ. Φορέας υλοποίησης είναι η ΕΡΓΟΣΕ και η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται για τον Ιούνιο του 2022.
- Ηλεκτροκίνηση του συνοριακού τμήματος Πολύκαστρο -Ειδομένη, με φορέα υλοποίησης την ΕΡΓΟΣΕ, συνολικού προϋπολογισμού 9,17 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο 2017 και προβλέπεται να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2019.
- Ανάπτυξη συστημάτων Τηλεματικής κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου Πάτρα -Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη. Φορέας υλοποίησης είναι ο ΟΣΕ και ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3,53 εκατ. ευρώ. Το έργο ολοκληρώνεται στα τέλη του 2020.
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.