Sunday, November 24, 2019

Αλίκη Βουγιουκλάκη : Είμαι σίγουρη πως θα πεθάνω όρθια


23 χρόνια από τη μέρα που η Αλίκη Βουγιουκλάκη άφησε την τελευταία της πνοή, μία συγκλονιστική συνέντευξή της λίγο πριν φύγει από τη ζωή έρχεται στο φως
23 χρόνια από τη μέρα που η Αλίκη Βουγιουκλάκη έκλεισε τα μάτια της με ηρεμία, μετά από τη μεγάλη περιπέτεια, συνεχίζουν να έρχονται στο φως της δημοσιότητας λεπτομέρειες για τη ζωή της ελληνίδας σταρ του κινηματογράφου.
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, αυτή η γυναίκα που δεν ήθελε να γεράσει, έμοιαζε να μοιράζει σε όσους την ακολουθούσαν ένα περίεργο φίλτρο παιδικότητας, που τους έκανε να γελάνε όπως όταν την πρωτοέβλεπαν στο σινεμά της γειτονιάς.



Σε μία συγκλονιστική συνέντευξη της στον Θανάση Λάλα, η Αλίκη Βουγιουκλάκη μίλησε για τη ζωή της και πώς θα ήθελε να την θυμούνται, λίγο πριν φύγει από την ζωή.


Πιστεύεις δηλαδή ποτέ ότι θα φτάσεις ας πούμε να είσαι σε μια ηλικία τέτοια που να φαίνονται τα σημάδια του χρόνου απάνω σου όπως της Bette Davis;Όπως της..

Θα άθελα να μη ζω να το δω. Είναι δύσκολο να ακούς,πως έγινε αυτή,κοίτα πως κατάντησε».

Δεν θα έχεις τότε την δύναμη να αντιπαραβάλεις κάτι άλλο;

‘Εγώ θα έχω την δύναμη, δεν θα θέλουν να το δουν όμως. Γιατί έπεσα σε μια παγίδα του ίδιου μου του εαυτού,της δικής μου φωτεινότητας,παγιδεύτηκα μέσα στην φωτεινότητα μου και αυτό που εκπέμπω είναι:»Αχ αυτή η νέα».

Οι άνθρωποι σε θέλουν να είσαι πάντα νέα.Εσύ ας πούμε κάποια στιγμή λες,έχεις μπει στο,ε νιώθω σαν παγίδα,εντάξει δεν ξέρω αν είναι παγίδα,λες τι θα λένε οι άνθρωποι για μ’ένα αν δεν είμαι έτσι.

Σίγουρα,θ’απογοητευτούνε, άλλοι θα ‘φχαριστηθούνε. Σημασία έχει τι θα εισπράξω εγώ. Δεν θέλω ποτέ να πουν:»Αχ η καημένη»,αυτό δε το θέλω».

Είσαι σίγουρη πως θα πεθάνεις όρθια εσύ;

Σίγουρο ναι.

Και εντελώς ξαφνικά.

Μακάρι.


ΠΗΓΗ: in.gr

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.