Sunday, November 24, 2019

Συμπεριφορές l’etat c’est moi (το κράτος είμαι εγώ) Video

Πολίτικη αβελτηρία από τους δημοτικούς άρχοντες.

Στην 22η Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Σιντικής – Σιδηρόκαστρο 20.11.2019


Συμπεριφορές l’etat c’est moi (το κράτος είμαι εγώ) 20.11.19



«Το κράτος είναι εγώ» (L'état c'est moi - λ'ετά σ'ε μουά) είναι μία έκφραση που αποδίδεται στον Λουδοβίκο 14ο και η οποία ακούστηκε στις 13 Απριλίου 1655 μπροστά στους βουλευτές του Παρισιού. Υποτίθεται ότι υπενθυμίζει την υπεροχή της βασιλικής αρχής σε ένα πλαίσιο δυσπιστίας με το Κοινοβούλιο, αμφισβητώντας τα διατάγματα που επικυρώθηκαν δικαστικά, παρά τις βασιλικές αντιρρήσεις στις 20 Μαρτίου 1655. Τέτοιες συμπεριφορές οδήγησαν 134 χρόνια αργότερα τους διαδόχους των διαδόχων του, τον Λουδοβικο 16ο και την Μαρία Αντουανέττα στην σύλληψη (1792) και στην λαιμητόμο (1793) κατά τη διάρκεια της Γαλλικής επανάστασης ( 1789-1804), ως σύμβολα αυθαιρεσίας και απολυταρχίας. Σήμερα υπάρχουν οι εκλογές.



No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.