Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ

Γράφει ο Γιάννης Μαγκριώτης
Η επέκταση του διαδρόμου (10-28) και η αναβάθμιση του χερσαίου τμήματός του, για να αποκτήσει το πιστοποιητικό ασφαλείας, για υπερατλαντικές και πυκνότερες πτήσεις, ήταν απολύτως αναγκαία έργα.
Δυστυχώς, για αντικειμενικούς λόγους, αλλά κυρίως για λόγους κακής διαχείρισης των έργων, ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Η Θεσσαλονίκη και η Κεντρική Μακεδονία, έχανε για χρόνια μερίδιο ανάπτυξης και απασχόλησης, δυστυχώς θα συνεχίσει. 
Η σύμβαση της επέκτασης του διαδρόμου (10-28), προσγείωσης και απογείωσης, υπογράφτηκε, στο τέλος του 2005 και έπρεπε να τελειώσει το 2011.
Η αναβάθμιση του χερσαίου τμήματος, του ίδιου διαδρόμου, δημοπρατήθηκε το 2011, έπρεπε να ολοκληρωθεί, το 2014 και δυστυχώς και αυτό, ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.
Εύλογη, ήταν η αναστολή των εργασιών, στην συμβολή των δύο διαδρόμων, από τα μέσα της Άνοιξης, μέχρι τον Οκτώβρη.
Θεωρώ όμως, υπερβολικές και λανθασμένες τις ανησυχίες και τις απόψεις εκείνων, που ζητούν, να μην ολοκληρωθούν οι εργασίες αναβάθμισης του διαδρόμου (10-28), για αρκετούς λόγους.
-Η εκτιμώμενη μείωση των πτήσεων, για το διάστημα ολοκλήρωσης του έργου, από τον Νοέμβρη, μέχρι τον Μάρτη, θα είναι μικρή, λαμβάνοντας υπόψιν, ότι, περίπου το 75% των πτήσεων, πραγματοποιούνται, τον υπόλοιπο χρόνο.

Γιατί, κάποιοι φορείς, κινητοποιήθηκαν τελευταία;
Τις μεγάλες καθυστερήσεις, μέχρι τώρα, δεν τις έβλεπαν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.