Saturday, September 30, 2017

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ (ΚΑΣ) ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΚΡΙΒΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ

Γράφει ο Γιάννης Μαγκριώτης 
Ο Σουφλιάς το 2007, υπέγραφε την Σύμβαση Παραχώρησης, για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας, και έξι μήνες μετά το ΚΑΣ αποφάσισε, ότι ένα κτίριο στην είσοδο του Λιμανιού, είναι διατηρητέο και δεν μπορεί να κατεδαφιστεί, για να κατασκευαστεί το χερσαίο τμήμα της Υποθαλάσσιας, με την μέθοδο του "ανοικτού ορύγματος".
Η απόφαση αυτή, ανάγκασε την τότε κυβέρνηση, να προτείνει άλλη κατασκευαστική μέθοδο, πού επέφερε και αλλαγή του φυσικού αντικείμενου.
Δυο χρόνια, πηγαινοέρχονταν στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ στις Βρυξέλλες, αλλά δεν μπόρεσαν να πάρουν την έγκριση τής Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ.
Η σύμβαση ακυρώθηκε, είς βάρος τού Δημοσίου, και το οποίο υποχρεώθηκε σε αποζημιώσεις δεκάδων εκατομμυρίων, στην κατασκευαστική κοινοπραξία.
Στο Μετρό Θεσσαλονίκης, και ειδικά τις προσφυγές στο ΣτΕ, των αποφάσεών του για τα αρχαία ευρήματα στον Σταθμό "Βενιζέλου", τις πληρώνει η Θεσσαλονίκη με καθυστέρηση τής κατασκευής του, τουλάχιστον 3.5 χρόνια.
Στο "Ελληνικό" η Κυβέρνηση, δυστυχώς και η χώρα, πληρώνει την μέχρι τώρα συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ.
Όση πίεση και να ασκήσει στο ΚΑΣ, πού ή ίδια διόρισε, όποια απόφαση και να πάρει αυτό, υπάρχει και το ΣτΕ.
Δυστυχώς, η επένδυση καθυστερεί, και κινδυνεύει με ματαίωση.
Φοβάμαι, ότι σύντομα, θα συζητάμε για το ύψος τής αποζημίωσης, πού θα ζητά η Κοινοπραξία των επενδυτών, με την βούλα και τής Κυβέρνησης, για την ματαίωση της επένδυσης και τα πιθανά διαφυγόντα έσοδά της.

Υποθαλάσσια × δύο το βλέπω, και επιβεβαίωση της εκλεκτικής συγγένειας των δύο κυβερνήσεων.

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.