Sunday, June 16, 2019

Γιάννης Κάϊρας: Ο Αγώνας Συνεχίζεται μαζί με τον λαό


Υποψήφιος βουλευτής με την Πλεύση Ελευθερίας στη Μαγνησία θα είναι ο Γιάννης Καϊρας.

Πολλά χρόνια τώρα , είμαι σε έναν αγώνα για μια καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία , για έναν λαό κυρίαρχο και μια πατρίδα ανεξάρτητη και λεύτερη από ξένους και εγχώριους δυνάστες.
Όλα αυτά τα χρόνια συμπορεύτηκα σε κινήματα δίπλα στους συνανθρώπους μας υπέρ των κοινωνικών αγαθών , του νερού, του ρεύματος, του δικαιώματος στην εργασία , του περιβάλλοντος , της αλληλεγγύης, της προστασίας της πρώτης λαϊκής κατοικίας με συναγωνίστριες και συναγωνιστές τοπικά και πανελλαδικά.


Πριν τριάμισι χρόνια συναντηθήκαμε με την Ζωή Κωνσταντοπούλου μετά την μεγάλη προδοσία Τσίπρα και αφού είδα στα μάτια της στα λόγια της , στις σκέψεις και στα οράματα της , τον ίδιο μου τον εαυτό τις σκέψεις μου και τα όνειρα μου, την κοινή αγωνία μας για τον λαό και την πατρίδα μας και την αποφασιστικότητα για τον αγώνα , με ρωτάει, "εσύ τώρα Γιάννη πες μου τι θα πράξεις για όλα αυτά ; " . Απάντησα και απαντώ στην πρόσκληση της από τότε , όπως καλύτερα ήξερα και ξέρω, με πράξεις.
Με αγώνα διαρκή και με αλληλεγγύη, με όποιο κόστος προσωπικό μου, για τον συνάνθρωπο , για τον συνάδελφο , για τον συμπολίτη για το περιβάλλον . Απέναντι στο Καθεστώς στα μνημόνια και τους υπηρέτες του.
Είναι η μεγαλύτερη τιμή που μου έχει γίνει η πρόσκληση να συνεισφέρω στον κοινό αγώνα της ΠΛΕΥΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της Ζωής Κωνσταντοπούλου στις εθνικές εκλογές για να μπορέσει ο λαός μας να έχει φωνή στην Βουλή , να υπάρχει Ζωή στην Βουλή , για να αναγεννηθεί η ελπίδα μέσα στον καθένα από εμάς.
Θα ακολουθήσει στις επόμενες ημέρες επίσημη ανακοίνωση της ΠΛΕΥΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ με όλους τους συνυποψηφίους και συνυποψήφιες σε όλη την Ελλάδα ανθρώπους μέσα από τον λαό και τα κινήματα, ανθρώπους που αγωνίζονται με αυταπάρνηση και ανιδιοτέλεια, ανθρώπους Λεύτερους!
Ο Αγώνας συνεχίζεται!
Θες Ζωή στην Βουλή;
#ΠΛΕΥΣΗ_ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
#ΕΘΝΙΚΕΣ_ΕΚΛΟΓΕΣ


No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.