Monday, October 23, 2017

Θεόφιλος Λεονταρίδης: " ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ "

Για την αποκατάσταση της αλήθειας και τη διόρθωση των ανακριβών δημοσιευμάτων τα οποία εμφανίζουν το όνομα μου σχετικά με την αξίωση αναδρομικών αποζημιώσεων  έχω να δηλώσω τα εξής :
Για άλλη μία φορά κάποιοι από τους «γνωστούς – αγνώστους» που θέλουν να πλήξουν την τιμή και την υπόληψη μου συμπεριέλαβαν και το όνομα μου στις αναδρομικές αυξήσεις που διεκδικούν συνταξιούχοι πρώην βουλευτές .

Σε όλους αυτούς που ψευδώς εμπλέκουν το όνομα μου σε αυτό το ζήτημα και σε άλλους που εξακολουθούν και το αναπαράγουν διευκρινίζω τα εξής :

·        Δεν διεκδικώ αναδρομικά , αυτό το είχα δηλώσει και όταν πάλι είχε ανακινηθεί το θέμα στο παρελθόν,  διότι αυτό δεν συνάδει με τις αρχές και τις  αξίες μου .
·        Δεν λαμβάνω Βουλευτική σύνταξη ώστε να ζητήσω αναδρομική αύξηση γιατί απλούστατα  δεν είμαι συνταξιούχος Βουλευτής .

Τα ανακριβή αυτά δημοσιεύματα που έχουν γίνει και στο παρελθόν , ενώ  επανειλημμένως τα διέψευσα ως ανυπόστατα ,  παρόλα αυτά κάποιοι συνεχίζουν ανέντιμα την προσπάθεια τους να σπιλώσουν το όνομα μου . Σε όλους αυτούς δηλώνω πως και η ανοχή έχει τα όρια της .
Σέρρες , 23-10-2017
Με τιμή

ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.