Γράφει ο Γιάννης Μαγκριώτης
Το στοιχείο, που την κάνει
σημαντική, είναι, ότι προβάλει κυρίως προϊόντα της τοπικής μεταποιητικής,
μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας.
Την Έκθεση οργανώνει, το επιμελητήριο της Πιερίας, με την υποστήριξη του Δήμου Κατερίνης και της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.
Η φετινή, είναι η 8η διοργάνωση, και παρ’ ότι η οικονομική κρίση έχει συρρικνώσει δραματικά, την μεταποιητική και γενικότερα την οικονομική δραστηριότητα, και στην Πιερία, η παρουσία των έκθετων, είναι ικανοποιητική.
Φέτος συμμετείχαν, περίπου 100 επιχειρήσεις, οι περισσότερες μεταποιητικές.
Ο εκθεσιακός χώρος καλύπτει, περίπου 4000 τετραγωνικά μέτρα, η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες και στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της, δεν συμπεριλαμβάνει, καλλιτεχνικά γεγονότα, όπως μας έχει συνηθίσει η ΔΕΘ, την τελευταία δεκαετία και κάτι, για να ανεβάζει τον αριθμό των επισκεπτών.
Την Έκθεση οργανώνει, το επιμελητήριο της Πιερίας, με την υποστήριξη του Δήμου Κατερίνης και της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.
Η φετινή, είναι η 8η διοργάνωση, και παρ’ ότι η οικονομική κρίση έχει συρρικνώσει δραματικά, την μεταποιητική και γενικότερα την οικονομική δραστηριότητα, και στην Πιερία, η παρουσία των έκθετων, είναι ικανοποιητική.
Φέτος συμμετείχαν, περίπου 100 επιχειρήσεις, οι περισσότερες μεταποιητικές.
Ο εκθεσιακός χώρος καλύπτει, περίπου 4000 τετραγωνικά μέτρα, η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες και στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της, δεν συμπεριλαμβάνει, καλλιτεχνικά γεγονότα, όπως μας έχει συνηθίσει η ΔΕΘ, την τελευταία δεκαετία και κάτι, για να ανεβάζει τον αριθμό των επισκεπτών.
Συζητώντας με
τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηλία Χατζηχριστοδούλου, αλλά και με πολλούς, από
τους παραγωγούς, που συμμετέχουν στην έκθεση, μαζί με την υπερηφάνεια, για την
παραγωγή τους, εισπράτταμε και την έντονη δυσαρέσκειά τους, για την υψηλή
φορολογία, τις υψηλές ασφαλιστικές εισφορές και την άρνηση των Τραπεζών να
χορηγήσουν δάνεια.
Από την
πλευρά της Κίνησης ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για την ανάπτυξη της Κεντρικής
Μακεδονίας, τονίσαμε, ότι, χωρίς σταθερό πολιτικό και οικονομικό ορίζοντα στην
χώρα, δραστική μείωση του μη μισθολογικού κόστους, κυρίως των μεταποιητικών
μονάδων, και κανονική λειτουργία των Τραπεζών, δεν πρόκειται να επιβιώσει η
μεταποίηση, πολύ περισσότερο, δεν πρόκειται να υπάρξουν ιδιωτικές ελληνικές και
ξένες επενδύσεις, για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη της οικονομίας, την
εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την δημιουργία σταθερών και αξιοπρεπώς
αμειβόμενων, θέσεων, απασχόλησης.
Μεγάλο
πρόβλημα, για την οικονομική δραστηριότητα και τις μετακινήσεις των πολιτών,
είναι και τα πολλά και υψηλά διόδια του Ατοκινητόδρομου Αιγαίου.
Πρόβλημα, που θα ενταθεί, με τα πολλά νέα διόδια στην Εγνατία οδό, που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση.
Πρόβλημα, που θα ενταθεί, με τα πολλά νέα διόδια στην Εγνατία οδό, που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση.
Αρνητικό,
είναι επίσης το γεγονός, οτι ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί απο την Περιφέρεια
Κεντρικής Μακεδονίας, το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, για την επιχειρηματικότητα.
Χωρίς την
δυνατότητα δανεισμού των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών, απο τις Τράπεζες,
και χωρίς χρηματοδότηση απο τα κοινοτικά κονδύλια, πως να προχωρήσουν οι
επιχειρήσεις και πως να υπάρξει ανάπτυξη;
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.