Saturday, September 28, 2013

Ουρανία Μιχαλολιάκου: «Είμαι υπερήφανη για τον πατέρα μου»

Κόρη Μιχαλολιάκου: Είμαι περήφανη για τον πατέρα μου
Στη ΓΑΔΑ έφτασε πριν από λίγη ώρα η κόρη του γενικού γραμματέα της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου, Ουρανίου Μιχαλολιάκου.  «Είμαι πολύ περήφανη για τον πατέρα μου, όπως θα ήταν κάθε παιδί τώρα που ασκούνται πολιτικές διώξεις», γτόνισε η κόρη του Μιχαλολιάκου στους δημοσιογράφους και εκτίμησε ότι «στο τέλος θα νικήσουμε». 
Η Ουρανία Μιχαλολιάκου ζήτησε να δει τον πατέρα της, ωστόσο, οι αστυνομικοί της έδωσαν αρνητική απάντηση, διότι δεν ήταν ώρα επισκεπτηρίου. 
ΠΗΓΗtvkosmos.gr
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; Post to Face book -> Δημοσίευση στο Face book & Twitter 

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.