Διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ επέβαλε η Γενική
Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και
Επενδύσεων σε επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής
φροντίδας επειδή παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της
σύμβασης παροχής υπηρεσιών και έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, ενώ δεν
επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για μη παρασχεθείσες
υπηρεσίες.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
εξετάζει πλήθος παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών που προπλήρωσαν επιχειρήσεις
για να τους παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας, αλλά οι εν
λόγω επιχειρήσεις έκλεισαν αιφνίδια χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την παροχή των
υπηρεσιών, για τις οποίες οι καταναλωτές κατέβαλαν τίμημα.
Ενημερώνονται οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το
δικαίωμα υπαναχώρησης ή καταγγελίας της σύμβασης ότι υποχρεούνται να
καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί
από τις ανωτέρω επιχειρήσεις [Υ.Α.
Ζ1-1262/2007, άρθρο 3 παρ.2 και 3 (ΦΕΚ Β΄ 2122)].
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.