Γράφει
ο Γιάννης Μαγκριώτης
Θετικό, είναι, ότι έστω και
με δύο χρόνια καθυστέρηση δημοπρατήθηκε η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.
Θέλω να θυμίσω στους
αρμοδίους, από το 2012 μέχρι σήμερα, ότι άλλαξαν τον προγραμματισμό της Αττικό
Μετρό ΑΕ, που είχε διαμορφωθεί το 2010.
Το 2010,
ξεκίνησαν οι μελέτες, για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας και της
Θεσσαλονίκης, ταυτόχρονα.
Οι μελέτες
για την γραμμή 4, όπως και για την γραμμή, προς την
(Νεάπολη-Σταυρούπολη-Πολίχνη-Ευκαρπία), θα ολοκληρώνονταν ταυτόχρονα.
Το κόστος
της γραμμής 4, θα ήταν περίπου 850 εκ ευρώ και της πρώτης γραμμής, στην Δυτική
Θεσσαλονίκη, περίπου 650 εκ ευρώ.
Δυστυχώς, οι
μελέτες της επέκτασης του Μετρό, στην Δυτική Θεσσαλονίκη,πάγωσαν στο 2012, ενώ
της γραμμής 4 στην Αθήνα, ολοκληρώθηκαν, έστω και με καθυστέρηση.
Σήμερα,
διάβασα, την ανακοίνωση της Αττικο Μετρό, ότι ολοκληρώθηκε ο χρόνος υποβολής
των προσφορών για την γραμμή 4 και το κόστος του έργου θα είναι 1.45 ΔΙΣ. ευρώ.
Οι πόροι που
ήταν προγραμματισμένη, για την Δυτική Θεσσαλονίκη, προστέθηκαν στην γραμμή 4.
Η
προηγούμενη κυβέρνηση, πρόσθεσε δυο σταθμους και η σημερινή, ακόμη ένα και
διπλασίασαν σχεδόν την γραμμή 4.
Πέραν, των
γενικότερων ευθυνών των κυβερνήσεων, ευθύνες υπάρχουν και στους βουλευτές και
στους επικεφαλεις των φορέων της Θεσσαλονίκης, που γνώριζαν τις αρνητικές
εξελίξεις και ποτέ δεν ασχολείθηκαν, στα σοβαρά.
Και μια
τυχαία λεπτομέρεια, από το 2012 και μετά, οι Υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών,
είναι βουλευτές Αθηνών και μάλιστα της Β ' Αθηνών.
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.