Γράφει ο
Γιάννης Μαγκριώτης
Κάθε
κυβέρνηση δεν ξεφεύγει από το στερεότυπο των υποσχέσεων, για την ανάπτυξη, τις
νέες θέσεις απασχόλησης, το χτύπημα της διαφθοράς και της διαπλοκής.
Ξεχωριστή
θέση, έχουν οι υποσχέσεις για την Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα, όπως και
οι επισκέψεις τού Πρωθυπουργού και των Υπουργών, στα επιλεγμένα, για
επικοινωνιακούς λόγους, περίπτερα, φορείς και περιοχές της πόλης.
Η Κυβέρνηση,
ξέροντας το δύσκολο περιβάλλον, στο οποίο θα πραγματοποιηθεί η φετινή ΔΕΘ,
ετοίμασε φιέστες, τόσο μέσα στους χώρους της ΔΕΘ, όσο και στην πόλη.
Όσο πιο
δύσκολο το περιβάλλον, για την εκάστοτε κυβέρνηση, τόσο πιο έντονη η προπαγάνδα
και πιο πολλές οι Φιέστες.
Η Κίνα, η
φετινή τιμώμενη χώρα, θα είναι το βασικό εργαλείο της προπαγάνδας.
Στην πόλη,
δεν έπεισε τον Μακρόν για μια φιέστα στο Λιμάνι, άλλωστε είναι δύσκολο να
πανηγυρίζει ο Πρωθυπουργός, για την παραχώρηση του ΟΛΘ στους ξένους, τους μέχρι
χθες «Τοκογλύφους».
Άσε, που θα
μιλούσαν και για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ, το νερό δηλαδή, και το πολιτικό
κόστος, θα ήταν δυσανάλογο του οφέλους.
Έμειναν δυο
φιέστες, που οργανώνονται, με πολύ επιμέλεια:
1) Η
πανηγυρική υπογραφή της παραχώρησης για 99 χρόνια στον Δήμο Παύλου Μελά, του
ομώνυμου στρατοπέδου .
2) Η δεύτερη
στο στρατόπεδο «Κόδρα», στην Καλαμαριά, όπου θα εξαγγέλλονταν, «Η έναρξη της
διαδικασίας παραχώρησης στον Δήμο και στην τοπική κοινωνία»
Η πρώτη,
μάλλον θα ακυρωθεί, γιατί φαίνεται, ότι η συμφωνία της «Παραχώρησης», δεν είναι
και τόσο νόμιμη.
Είχα γράψει
σχετικά, όταν έγινε η πρώτη φιέστα, με την παρουσία του Πρωθυπουργού και του
Υπουργού Άμυνας.
Η δεύτερη,
φαντάζομαι, ότι θα ακυρωθεί, γιατί ούτως, ή άλλως, είναι άνευ πρακτικού
αντικείμενου και θα προκαλέσει.
Υπάρχει και
η «Φιέστα του ΟΑΣΘ», η όποια μπορεί να γίνει στο περίπτερο του ΟΑΣΘ, που για
πρώτη φόρα θα έχει στην ΔΕΘ, για προφανείς λόγους, χωρίς να υπολογίζουν την
σπατάλη δημοσίου χρήματος.
Αυτή η
«Φιέστα», θα γίνει εκ του ασφαλούς, αφού η εκδίκαση των προσφυγών, για την
ακύρωση της απόφασης αργούν να εκδικαστούν και η υποχρεωτική εφαρμογή του
Κοινοτικού Κανονισμού, που επιβάλλει σε όλες τις χώρες τις ΕΕ, ανοικτούς
διεθνείς διαγωνισμούς, για την ανάδειξη του «Παρόχου», που θα αναλάβει τις
Αστικές και τις Υπεραστικές Συγκοινωνίες, θα τεθεί σε εφαρμογή, στις 3-12-2019.
Και του χρόνου…!
Και του χρόνου…!
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.