Sunday, August 13, 2017

Comfuzio & Πιπερόπουλος...(το αεροπλάνο θα πεσει...)

Κάποιος παλιός μου φοιτητής και τώρα πια φίλος ανέσυρε από το Youtube και μου το έστειλε το video με τα 3 πρώτα «παιδιά» του comfuzio: τον Αντώνη Παραρά (που πέθανε στα 29 του από λευχαιμία), του Αντώνη Κανάκη και του Σωτήρη Καλυβάτση.

Comfuzio 050 - Aeroplano2 https://youtu.be/pHJ-gjgYxg0
 
     Είχαμε γνωριστεί από την εποχή που έκανα και εγώ την Σαββατιάτικη εκπομπή στην ΕΤ-3 με τίτλο (το δικό μου σλόγκαν που το έκανα τίτλο βιβλίου μου που κυκλοφορεί στα ελληνικά και αγγλικά): "Επικοινωνώ άρα Υπάρχω!"

     Το αεροπλάνο πρόκειται να πέσει και οι δύο πιλότοι Παραράς  - Κανάκης, αφού η αεροσυνοδός (Καλυβάτσης) λιποθυμά, καλούν τον "ειδικό"  κ Πιπερόπουλο που πάσχει από τραυλισμό («κεκεδίζει») τον οποίο εντοπίζει ο πιλότος Κανάκης στη λίστα επιβατών του μοιραίου αεροσκάφους να ανακοινώσει στους επιβάτες «τα τραγικά νέα: το αεροπλάνο χάλασε και θα πέσει...»

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.