Γράφει ο Γιάννης Γιάντσιος
Μετά την υπουργική απόφαση που υπογράφηκε στις 01-06-2017 αποφασίστηκε η τοποθέτηση 30 διοδίων (10 μετωπικά και 20 πλευρικά) στην Εγνατία οδός και τους κάθετους άξονες της. Στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών θα τοποθετηθούν ΔΙΟΔΙΑ στο Στρυμονικό, Ασπροβάλατα και πλευρικά στο Δεβάνι - Θεσσαλονίκης έως της 10-10-2017. Αυτό σημαίνει ότι, ο κάθε Σερραίος πολίτης του Ν. Σερρών είναι «εγκλωβισμένος» και περικυκλωμένος από ΔΙΟΔΙΑ για τις μετακινήσεις του. Θα βάλουν βαθειά το χέρι τους στην τσέπη του καθενός από εμάς. Γνωρίζουμε ότι, κατά δήλωση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΕ, τα χρήματα που θα πληρώνουμε στα διόδια Θεσσαλονίκης Σερρών Προμαχώνα δεν είναι ανταποδοτικά αλλά πάνε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ? Είναι απίστευτο!! Μέσα στον νομό 3 διόδια;;
Δυστυχώς μέχρι σήμερα, παρά τον ξεσηκωμό ολόκληρης της βόρειας Ελλάδος από τους ΟΤΑ και τις Περιφέρειες, η τοπική αυτοδιοίκηση (πλην του δήμου Αμφίπολης) της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, η ίδια η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, οι δήμοι του Ν. Σερρών, πέραν από κάποιες χλιαρές δηλώσεις (όπως ότι θα συζητήσουν με τους αρμόδιους φορείς πχ την Βουλή) δεν προσανατολίζονται σε δυναμικές κινητοποιήσεις έτσι ώστε να δώσουμε όλοι μαζί ένα δυναμικό ΟΧΙ στην επιβολή ενός νέου ΧΑΡΑΤΣΙ.
Αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση πρέπει ως πολίτες, φορείς, σύλλογοι κλπ, να απαντήσουμε δυναμικά για να αποτρέψουμε αυτό που έρχεται.
Επειδή οι έλληνες πολίτες έχουν δικαίωμα να κινούνται εντός της χώρας ελεύθερα και δίχως περιορισμούς.
Αν εντός της επικράτειας της χώρας, δημιουργηθούν κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομοι, είναι υποχρέωση της Πολιτείας να λειτουργούν παράδρομοι (και όχι μόνο) για την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών.
Δεν περιορίζεται η ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών σε ειρηνικούς χρόνους, είναι αντισυνταγματικό και παράβαση κάθε μορφής περιορισμός στην μετακίνηση των πολιτών δίχως νόμο της Πολιτείας.
Αν δημιουργηθούν κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομοι, η Πολιτεία υποχρεωτικά προστατεύει τον πληθυσμό που ζουν και δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Α/Δ, ώστε να μετακινούνται από τη μια πλευρά στην άλλη οι Πολίτες.
Για τον λόγο αυτό, μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις για την κατασκευή και εκμετάλλευση των υπευθύνων εταιριών είναι η κατασκευή των παράδρομων. Οι παράδρομοι σχεδιάζονται και γίνονται εκτός κατοικουμένων περιοχών (χωριών, πόλεων κλπ) και ικανοποιούν τις ανάγκες των πληθυσμών που ζουν και δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Α/Δ, ώστε να μετακινούνται από τη μια πλευρά στην άλλη με παράλληλη κατασκευή ανισόπεδων ή υπόγειων διαβάσεων ανά 2,5 – 3.0 χιλιόμετρα.
Ζητούμε:
Την άμεση κατάργηση των διοδίων για τους παραπάνω λόγους.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η κατάργηση τους (λόγο του παραμυθιού, πως η τρόικα το επιβάλει κλπ) τότε, μόνο ένα δίοδο ανά Νομό εφόσον υπάρχει παράδρομος και το κόστος του διοδίου ανά ένα (1) χιλιόμετρο να κοστίζει 3 λεπτά (όπως ο νόμος το προβλέπει) δίχως αύξηση για τα επόμενα 10 έτη.
ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ.
Αντίκλητος
Γιάντσιος Ιωάννης
6976639687
Μετά την υπουργική απόφαση που υπογράφηκε στις 01-06-2017 αποφασίστηκε η τοποθέτηση 30 διοδίων (10 μετωπικά και 20 πλευρικά) στην Εγνατία οδός και τους κάθετους άξονες της. Στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών θα τοποθετηθούν ΔΙΟΔΙΑ στο Στρυμονικό, Ασπροβάλατα και πλευρικά στο Δεβάνι - Θεσσαλονίκης έως της 10-10-2017. Αυτό σημαίνει ότι, ο κάθε Σερραίος πολίτης του Ν. Σερρών είναι «εγκλωβισμένος» και περικυκλωμένος από ΔΙΟΔΙΑ για τις μετακινήσεις του. Θα βάλουν βαθειά το χέρι τους στην τσέπη του καθενός από εμάς. Γνωρίζουμε ότι, κατά δήλωση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΕ, τα χρήματα που θα πληρώνουμε στα διόδια Θεσσαλονίκης Σερρών Προμαχώνα δεν είναι ανταποδοτικά αλλά πάνε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ? Είναι απίστευτο!! Μέσα στον νομό 3 διόδια;;
Δυστυχώς μέχρι σήμερα, παρά τον ξεσηκωμό ολόκληρης της βόρειας Ελλάδος από τους ΟΤΑ και τις Περιφέρειες, η τοπική αυτοδιοίκηση (πλην του δήμου Αμφίπολης) της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, η ίδια η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, οι δήμοι του Ν. Σερρών, πέραν από κάποιες χλιαρές δηλώσεις (όπως ότι θα συζητήσουν με τους αρμόδιους φορείς πχ την Βουλή) δεν προσανατολίζονται σε δυναμικές κινητοποιήσεις έτσι ώστε να δώσουμε όλοι μαζί ένα δυναμικό ΟΧΙ στην επιβολή ενός νέου ΧΑΡΑΤΣΙ.
Αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση πρέπει ως πολίτες, φορείς, σύλλογοι κλπ, να απαντήσουμε δυναμικά για να αποτρέψουμε αυτό που έρχεται.
Επειδή οι έλληνες πολίτες έχουν δικαίωμα να κινούνται εντός της χώρας ελεύθερα και δίχως περιορισμούς.
Αν εντός της επικράτειας της χώρας, δημιουργηθούν κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομοι, είναι υποχρέωση της Πολιτείας να λειτουργούν παράδρομοι (και όχι μόνο) για την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών.
Δεν περιορίζεται η ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών σε ειρηνικούς χρόνους, είναι αντισυνταγματικό και παράβαση κάθε μορφής περιορισμός στην μετακίνηση των πολιτών δίχως νόμο της Πολιτείας.
Αν δημιουργηθούν κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομοι, η Πολιτεία υποχρεωτικά προστατεύει τον πληθυσμό που ζουν και δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Α/Δ, ώστε να μετακινούνται από τη μια πλευρά στην άλλη οι Πολίτες.
Για τον λόγο αυτό, μέσα στις συμβατικές υποχρεώσεις για την κατασκευή και εκμετάλλευση των υπευθύνων εταιριών είναι η κατασκευή των παράδρομων. Οι παράδρομοι σχεδιάζονται και γίνονται εκτός κατοικουμένων περιοχών (χωριών, πόλεων κλπ) και ικανοποιούν τις ανάγκες των πληθυσμών που ζουν και δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Α/Δ, ώστε να μετακινούνται από τη μια πλευρά στην άλλη με παράλληλη κατασκευή ανισόπεδων ή υπόγειων διαβάσεων ανά 2,5 – 3.0 χιλιόμετρα.
Ζητούμε:
Την άμεση κατάργηση των διοδίων για τους παραπάνω λόγους.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η κατάργηση τους (λόγο του παραμυθιού, πως η τρόικα το επιβάλει κλπ) τότε, μόνο ένα δίοδο ανά Νομό εφόσον υπάρχει παράδρομος και το κόστος του διοδίου ανά ένα (1) χιλιόμετρο να κοστίζει 3 λεπτά (όπως ο νόμος το προβλέπει) δίχως αύξηση για τα επόμενα 10 έτη.
ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ.
Αντίκλητος
Γιάντσιος Ιωάννης
6976639687
Γιάντσιος Ιωάννης |
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.