Μια ηχητική πλοήγηση στη Μεσόγειο, μέσα από δρόμους της σύγχρονης κλασικής μουσικής, εξερευνά το έργο «Ηχογεωγραφία», της βραβευμένης μουσικού Γεωργίας Σπυροπούλου. Πρόκειται για εγκατάσταση βίντεο και ήχου, με θέμα την θάλασσα και παρουσιάζεται στη μικρή αποθήκη της Πειραιώς 260, από το Σάββατο 1η Ιουνίου, με την έναρξη του Φεστιβάλ Αθηνών.
«Είναι τόσο διαφορετικοί οι τρόποι που μπορούμε να δούμε τον κόσμο με τη μουσική » δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Ελληνίδα δημιουργός. Ζει και εργάζεται στην Γαλλία, όπου πήγε για μεταπτυχιακές σπουδές και εγκαταστάθηκε μόνιμα. Σε μια δική της, εντελώς νέα ανάγνωση της ομώνυμης τραγωδίας του Ευριπίδη, με τις πιο σύγχρονες μεθόδους σύνθεσης και ενορχήστρωσης, με έναν τραγουδιστή-περφόμερ, μαγνητοταινία και live electronics.
Στην «Ηχογεωγραφία» η πρωτοπορία, συναντά την προφορική παράδοση, την εκφορά της ανθρώπινης φωνής, ήχων ακόμα και θορύβων, «μεταμορφωμένους» από υπολογιστές. Το έργο ήταν ανάθεση της διοργάνωσης «Μασσαλία 2013, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 17 Ιουλίου.
ΠΗΓΗ xanthitimes.gr, political-ethics-for-the-national-int.blogspot.gr
«Είναι τόσο διαφορετικοί οι τρόποι που μπορούμε να δούμε τον κόσμο με τη μουσική » δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Ελληνίδα δημιουργός. Ζει και εργάζεται στην Γαλλία, όπου πήγε για μεταπτυχιακές σπουδές και εγκαταστάθηκε μόνιμα. Σε μια δική της, εντελώς νέα ανάγνωση της ομώνυμης τραγωδίας του Ευριπίδη, με τις πιο σύγχρονες μεθόδους σύνθεσης και ενορχήστρωσης, με έναν τραγουδιστή-περφόμερ, μαγνητοταινία και live electronics.
Στην «Ηχογεωγραφία» η πρωτοπορία, συναντά την προφορική παράδοση, την εκφορά της ανθρώπινης φωνής, ήχων ακόμα και θορύβων, «μεταμορφωμένους» από υπολογιστές. Το έργο ήταν ανάθεση της διοργάνωσης «Μασσαλία 2013, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 17 Ιουλίου.
ΠΗΓΗ xanthitimes.gr, political-ethics-for-the-national-int.blogspot.gr
No comments:
Post a Comment
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.
Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.