Tuesday, June 13, 2017

Ο Κάϊρας Γιάννης για όσα έγιναν στο Δίστομο

"Άραγε τι θα λέγαμε αν όταν κατέβαζε την ναζιστική σημαία από την Ακρόπολη ο Γλέζος, ένας σχεδόν εκατό χρονών σύμβολο των αγώνων της απελευθέρωσής της Ελλάδας τον εμπόδιζε να την κατεβάσει και την ξανανέβαζε να κυματίζει στον ιστό της;
Αν δεν καταλάβατε αυτό συνέβη χτες και το λέω εγώ που όταν βλέπω τον Γλέζο από κοντά δάκρυα μου έρχονται στα μάτια, μου θυμίζει τους αγώνες και του δικού μου παππού αλλά ο δικός μου παππούς της αντίστασης, του Άρη θα έμπαινε μπροστά στον Γερμανό πρεσβευτή όπως η Ζωή, θα ήταν μαζί της όπως τόσοι άλλοι ήρωες της Αντίστασης γιατί θα καταλάβαιναν τον συμβολισμό της ενέργειας αυτής.

Για την ιστορία ο παππούς μου ήταν ένας από την μάχη στο Γοργοπόταμο τρώγοντας χειροβομβίδα τα θραύσματα τα οποία στο κορμί του τα έχω φυλαγμένα, παρασημοφορήθηκε για τον ηρωισμό του εκείνη την ημέρα και για άλλες δύο μάχες του ΕΛΑΣ , για την μετέπειτα πορεία του, ήταν εξορία στην Γιάρο δίωξη σε όλη του την ζωή, ήταν ο άνθρωπος που με έκανε Αριστερό με την πορεία της ζωής του και στα μάτια του έβλεπα τον άνθρωπο που θέλω να γίνω. Η ιστορία της Αριστεράς, της πατρίδας μας και της Δημοκρατίας μας γράφτηκε από αυτούς τους ανθρώπους που ενώ ήταν αγράμματοι και απλοί ήταν οι πιο «γραμματιζούμενοι" και ήρωες μας.
Δεν θα άλλαζα τίποτα από την στάση της Ζωής χθες απέναντι στον Πρεσβευτή των τυράννων της πατρίδας μου του λαού μας, με λύπησε ο Γλέζος και επειδή ποτέ μου δεν κρύφτηκα ούτε θα κρυφτώ ποτέ θα το βροντοφωνάξω χτες στην στάση της Ζωής είδα τον Παππού μου τους παππούδες όλων μας στον ΕΛΑΣ, στην στάση του Γλέζου μια ακόμη του κακή πολιτική ενέργεια από τις πολλές του."
Γιάννης Κάϊρας - Μέλος της Πλεύσης Ελευθερίας
Πηγή Facebook: ΄΄ Γιάννης Κάϊρας ΄΄

No comments:

Post a Comment

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.

Ζητώ την κατανόηση σας!!! Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.